رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2484

رقابـت با بزرگـــــــــــــــــــــــــــــــان

مهندس مرتضی خوشنویس راد مدیر عامل  شرکت طراحی مهندسی قطعات کرمان خودرو(کادک) می گوید:
برنامه گسترش و توسعه فعالیت ها، متناسب با مأموریت شرکت کادک و براساس اهداف خرد وکلان تبیین شده و به منظور پشتیبانی از خطوط تولید صنایع خودروسازی کرمان و بازار قطعات و لوازم یدکی طرح ریزی شده است. در حال حاضر بررسی ساخت داخل قطعات خودرو های لیفان ۶۲۰ و X60 ، جک J5  و S5 متعلق به شرکت کرمان موتور در جریان بوده و براساس سیاستگذاری های انجام شده در فاز یک تا سقف ۳۰% خودروهای فوق الذکر در دستور کار ساخت داخل و خودکفایی میباشد. ضمناً شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو “کادک” یکی از اعضاء فعال انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن تخصصی صنایع و معادن و اتحادیه قطعات و لوازم یدکی خودرو می باشد.

شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو “کادک” از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت داخل، تامین و توزیع قطعات خودرو آغاز نمود.
ابتدا با قطعات دوو و سپس از سال ۱۳۸۳ قطعات هیوندای را وارد بازارکرد. در راستای تخصصی کردن فعالیت بازار یدک، بین سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۴ کار فروش و توزیع لوازم یدکی سایر خودروها از جمله پراید، پژو، جک، لیفان، … رانیز به انجام رساند.
رسالت اصلی این شرکت تدارک و تامین قطعات خودرو های خط تولید شرکت های خودروساز گروه صنایع خودرو سازی کرمان بوده و از همین رو بخشی از قطعات را با استاندارد خط تولید خودرو برای استفاده بازار یدکی اختصاص داده است. کیفیت از اهم مواردی است که همواره مد نظر این شرکت بوده و گواه این مطلب بازخور مطلوب مشتریان محصولات این شرکت در بازار لوازم یدکی می باشد.
برنامه گسترش فعالیت های شرکت درراستای مأموریت اصلی و پشتیبانی از خط تولید صنایع خودروسازی هماهنگ با برنامه گسترش صنایع مزبور طرح ریزی شده است. در حال حاضر بررسی ساخت داخل قطعات خودرو های لیفان ۶۲۰ و X60 ، جک J5  و S5 متعلق به شرکت کرمان موتور در جریان بوده و ساخت داخل قطعات و مجموعه های سایر خودرو سازان نیز در دست مطالعه میباشد. همچنین به دنبال این موضوع و براساس مطالعات میدانی صورت گرفته حضور فعال تر در بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو های فوق الذکر در دستور کار بخش های مختلف شرکت میباشد.

فعالیت قطعات و لوازم یدکی کادک
مشتریان ما مشتمل بر کلیه فروشگاه های لوازم یدکی عمده و خرده فروشی در سطح کل کشور و همچنین تعمیرگاه های تخصصی مرتبط با قطعات و لوازم یدکی خودروهای پراید، پژو، جک، لیفان، و … بوده و همچنین مهم ترین استراتژی ما در تامین و عرضه قطعات و لوازم یدکی جهت دستیابی به بازارهای موجود محصول محوری به جای خودرو محوری بوده و به منظور تحقق این موضوع تامین و عرضه اقلامی همچون مجموعه کمک فنر، پلوس، دیسک و صفحه کلاچ، سپر، واترپمپ در اولویت کاری شرکت می باشد.
بازارهای هدف ما کلیه مراکز استان ها و شهرستان های سراسر کشور بوده و کیفیت، اصالت، گارانتی دسترسی به منابع تامین معتبر داخلی و خارجی، سابقه درخشان در تامین قطعات برای صنایع خودرو سازی کرمان و همچنین ارتباط مناسب و موثر با تولید کنندگان قطعات خودرو داخلی و خارجی از جمله ویژگی ممتاز و متمایز ما بوده که می توان از آن ها به عنوان مزایای رقابتی شرکت یاد کرد.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد