رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2511

گزارش نشست بزرگ شرکت روان ترانس آپادانا با مکانیسین های تهران

 

گزارش نشست بزرگ شرکت روان ترانس آپادانا با مکانیسین های تهران

در روزهای ماه مبارک رمضان شرکت روان ترانس آپادانا میزبان مکانیسین های تهران بود. در این جلسه باشکوه که بزرگان و مکانیسین های معتبر تهران حضور داشتند، مدیران و کارشناسان شرکت روان ترانس آپادانا (نماینده شرکت Optibelt آلمان) شرحی از فعالیت ها، خدمات و محصولات شرکت را ارائه و به سوالات حضار پاسخ دادند.

در آغاز برنامه به ارائه معرفی تاریخچه ی شرکت Optibelt آلمان پرداخته شد، سپس در ادامه گزارشی خلاصه از محصولات شرکت و نحوه ی چگونگی توزیع و ارائه خدمات به کارخانه های خودرو سازی داخلی و بازار بیان گردید.

شرایط همکاری شرکت،با بیمه کار آفرین و شرایط گارانتی محصولات از دیگر موضوعات مورد بحث در این همایش بود.

این شرکت با برپایی این نشست بزرگ در راستای ارائه خدمات بهتر و درک بهتر نیاز مشتری و مکانیسین ها و همچنین گسترش روابط فیمابین پرسنل شرکت و اتحادیه و مکانیک های سطح کشور و استفاده هرچه بیشتر از تجربه و دانش فنی آنها، به بررسی مسایل و مشکلات پرداخت.

شرکت کنندگان در این جلسه علاوه بر مکانیسین های صاحب نام تهران، اعضای هیئت مدیره و رئیس اتحادیه مکانیسین های تهران نیز حضور داشتند که با بیان برنامه های اتحادیه برای ارتقاء خدمات شایسته به مصرف کنندگان و صاحبان خودرو تاکید کردند، مکانیسین ها همواره به دنبال ارائه خدمات و استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی هستند چرا که فقط در این صورت است که حقوق مصرف کننده نهایی حفظ شده و ما رابطه صحیحی با ارائه کننده قطعه و صاحب خودرو خواهیم داشت و میتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

علیرضا نیک آئین نائب رئیس اتحادیه مکانیسین های تهران افزود: برای یک مکانیک متعهد، قطعه اصلی و با کیفیت حکم دارویی دارد که پزشک تجویز می کند. چنانچه دارو اثر نکند بیمار تصور می کند تشخیص پزشک نادرست بوده است. پس ما از برندهای معتبر و عرضه کنندگانی که نام و نشان خود را برای دوره ای طولانی و همیشگی می خواهند حفظ کنند استقبال می کنیم. کالای با کیفیت موجب می شود خدمت ارائه شده توسط مکانیک مورد قبول مشتری واقع شود و وفاداری وی به حداکثر برسد. ضمن آنکه در هر صورت قطعه نامرغوب موجب ضایع شدن سرمایه های فردی، اجتماعی و ملی شده و جان مردم را نیز تهدید می کند.

در این مراسم از اعضای هیئت مدیره و رئیس اتحادیه مکانیسین های تهران نیز تقدیر و هدایایی از سوی شرکت روان ترانس آپادانا تقدیم این عزیزان شد.

بخش دیگری از مراسم به قرعه کشی و اهداء به حضار بود که با شور و هیجان خاصی این مجلس را به یاد ماندنی کرد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد