رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2073

بازار خودروهای دست دوم رونق گرفت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت : بر خلاف برخی پیش بینی ها مبنی بر تاثیر توافقات آنی بر بازار و اقتصاد کشور، نه تنها این اتفاق تاثیری بر بازار نداشته بلکه بازار خودرو با رکود شدید تری نسبت به ماههای قبل روبرو گشته است.

غلامحسین قاسمیان افزود : اغلب مردم به تصور اینکه خودروهای داخلی کاهش قیمت خواهند داشت از مراجعه به بازار و خرید امتناع می کنند در حالی که به گفته وزیر صنعت و معدن و شرکتهای خودروساز قیمت خودروهای داخلی نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه این امکان می رود که بنا به درخواست شرکتها ،با درصدی افزایش نیز مواجه شود.

وی تصریح کرد : رکود بازار خودرو در روزهای اخیر موجب گردیده که گاها برخی از خودروهای داخلی با افت قیمت روبرو شده و حتی برخی از خودروها با قیمتی کمتر از نرخ مصوب کارخانه معامله شوند.

وی در ادامه به اشاره به رکود بسیار جدی بازار وارداتی ها به همراه خودروهای داخلی گفت : متاسفانه بازار خودروهای وارداتی نیز هیچ تغییری نداشته به طوری که اغلب واردکنندگان و نمایندگی ها به دلیل مشکلات مالی با درصدی زیر قیمت اقدام به فروش نموده اند.

وی اظهار داشت : البته با توجه به نتیجه توافقات پیش بینی می شود به زودی بازار خودرو از رکود خارج و با رونق در خرید و فروش مواجه شود.

این فعال بازار خودرو به خریداران توصیه کرد که با توجه به شرایط کنونی قیمت ها ، هم اکنون بهترین موقعیت برای مراجعه و خرید است چرا که قیمت خودرو کاهش نخواهد یافت و این انتظار بازار ، قطعا انتظار معقولی نخواهد بود.

قاسمیان همچنین در خصوص بازار خودروهای دست دوم گفت : هم اکنون بازار خودروهای دست دوم از رونق بهتری در مقایسه با خودروهای صفر برخوردار است.

منبع: خبر خودرو

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد