رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3174

فروشگاه های مجازی لوازم یدکی

 

آینده صنف

فروشگاه های مجازی، فروشگاه های چند منظوره، فروشگاه های زنجیره(کالا و خدمات)

براساس آنچه مدیر دفتر توسط تولید و تجارت مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید آنچه صنوف از جمله صنف لوازم یدکی شامل انواع دیگری از فروشگاه خواهد شد.

الف) فروشگاه های مجازی که از طریق اینترنت کالای خود را معرفی و بوسیله پیک ارسال می کنند.

ب) فروشگاه های بزرگ چند منظوره که فقط از اتحادیه پروانه کسب نگرفته اند بلکه از تمامی اتحادیه هایی که گروه کالایی و خدمات مرتبط داشته باشند. پروانه کسب می گیرند و به مشتری از هر جهت می توانند کمک کنند.

ج) فروشگاه های زنجیره ای تخصصی که حتی با دو فروشگاه می توانند شروع به فعالیت کنند. دولت و قانون می خواهد از این نوع فروشگاه ها و روش عرضه کالا حمایت کند چرا که معتقد است مصرف کننده نهایی خدمات و کالاهای بهتری دریافت خواهد کرد. قیمت تمام شده کاهش خواهد یافت، اشتغال پایدار و مبتنی بر سازمان دهی  و دانش بوجود خواهد آمد. امکان نظارت و ساماندهی بصورت سهل تری بوجود خواهد آمد. برند سازی و اعتبار شغلی ضمانت طبیعی پاسخگو بودن عرضه کننده کالا و خدمات خواهد بود. اعداد اقتصاد درشت تر و تلفات و توقف کالا در شبکه تزیع کاهش می یابد. همه این ها به علاوه خواست عمومی جامعه و نگاه به کشورهای پیشرفته، رسیدن به چنین فروشگاه هایی را تسریع خواهد کرد. پس اگر می توانید در این موارد تحقیقات و در صورت صلاح دید سرمایه گذاری کنید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد