رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2645

نوزدهمین نمایشگاه لوازم یدکی تبریز

ImageWriter

نوزدهمین نمایشگاه لوازم یدکی (صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز)

از تاریخ ۲۱ مهر تا ۲۴ مهر ۱۳۹۴

در محل نمایشگاه بین المللی تبریز

به آدرس تبریز – کیلومتر ۵ جاده تبریز تهران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز برگزار خواهد شد .

این نمایشگاه که هم زمان با دو نمایشگاه مربتط دیگر (صنعت حمل نقل  )در تبریز بر گزار می گررد سالانه میزبان فعالان در زمینه لوازم یدکی از تمام ایران است.

دوره قبل:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز ۲۵ مهرماه ۱۳۹۳ در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در آیین گشایش هجدهمین دوره آن صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز اظهار کرد: نمایشگاه  بین‌المللی تبریز مبتکر برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در سال ۱۳۷۶ در کشور بوده و با برگزاری مرتب سالانه این نمایشگاه از ۱۷ سال پیش این مرکز را به عنوان قطب مهم صنعتی در کشور مطرح کرده است.

حبیب ماهوتی تصریح کرد: توانایی منطقه برای برگزاری نمایشگاه و وجود نزدیک به ۶۰ درصد از تولیدکنندگان قطعات خودرو در استان از دلایل عمده برگزاری موفق این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز در ۶ سالن نمایشی مسقف و فضای باز در مساحتی بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع با شرکت نمایندگانی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، مازندران، یزد، مرکزی، زنجان، قزوین و قم و از کشورهای ترکیه، آلمان، انگلستان، چین، کره‌جنوبی، تایوان، بلاروس و ژاپن در قالب نمایندگی در زمینه انواع خودروهای سواری و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی، روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی خودرو، انواع کمپرسور، باتری خودرو، پیستون، سیستم‌های الکتریکی، و ایمنی خودرو،لیفتراک، انواع تایر، ماشین آلات راهسازی و ساختمانی، کامیون  و قطعات فولادی برگزار شده است.

مشخصات

شرکت سهامی نمایشگاه  های بین المللی تبریز

مدیر اجرایی : حبیب ماهوتی

روابط عمومی : سرکار خانم برادران و سرکار خانم تقی زاده

تلفن : ۶۳۷۳۷۰۸-۰۴۱۱

تلفن : ۸-۶۳۷۳۸۵۱-۰۴۱۱

فکس : ۶۰-۶۳۷۳۸۵۰-۰۴۱۱

سالن برگزاری : کلیه سالن ها

تاریخ افتتاحیه : ۲۱ مهر ماه

ساعات بازدید : ۲۱:۰۰ – ۱۵:۰۰

 

آدرس : تبریز – کیلومتر ۳ جاده تهران – میدان بسیج – محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد