رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2872

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

industryexhibition

زمان نمایشگاه / رویداد :

تاریخ : ۹۴/۰۷/۱۳ – ۹۴/۰۷/۱۶
ساعت : ۹:۰۰ ق.ظ – ۴:۰۰ ب.ظ

اطلاعات نمایشگاه / رویداد و مشخصات برگزارکننده :

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران
The 15th Tehran Int,l. Industry Exhibition T.I.I.E 2015

مجری : شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور ۷۹۲ شرکت داخلی و خارجی ۱۳ تا ۱۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۷۷ شرکت داخلی و ۳۱۵ شرکت خارجی از ۱۹ کشور جهان حضور دارند که در فضایی به وسعت تقریبی ۲۳ هزار متر مربع محصولات و خدمات صنعتی خود را در زمینه‌های ماشین‌آلات و خطوط تولید، تجهیزات کارگاهی، ابزارآلات پیشرفته، خدمات فنی و مهندسی و خدمات پس از فروش و … عرضه می‌کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با استقبال بالای کشورهای خارجی مواجه شده است و ۷ کشور ترکیه، هند، چین، ژاپن، کره جنوبی،  مالزی و آلمان در این نمایشگاه پاویون اختصاصی دارند.

همچنین کشورهای دیگری از جمله تایوان، هلند، انگلیس، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، لهستان، امارات متحده عربی، سوئد و رومانی از طریق نمایندگی‌های خود در نمایشگاه مشارکت کرده‌اند.

همچنین شرکت‌های آمریکایی که در دوره‌های پیشین از طریق شرکت‌های ترک در این نمایشگاه مشارکت می‌کردند امسال حضور خود را رسما اعلام کرده‌اند.

آلمانی‌ها نیز با ۴۹ شرکت در نمایشگاه صنعت تهران حاضر شده‌اند و ضمن اینکه پاویونی اختصاصی برپا کرده‌اند، در روز دوم نمایشگاه نیز وزیر صنعت این کشور از نمایشگاه بازدید خواهد کرد.

قرار است تا وزیر صنعت و وزیر اقتصاد آلمان، معاون وزیر صنعت ترکیه و هیات‌هایی از ژاپن و کره جنوبی نیز برای بازدید از نمایشگاه و مذاکره با طرف‌های ایرانی عازم ایران شوند.

 

 

خدمات نمایشگاهی :

  • خدمات نوین اینترنت نمایشگاه:   اینترنت بی سیم – WiFi با پهنای باند یک مگابیت و بالاتر،  در روزهای  برگزاری نمایشگاه در اختیار غرفه داران متقاضی قرار میگیرد.  دریافت این خدمات مستلزم ثبت نام در وب سایت به نشانی Expo.ebss.ir  و پرداخت آنلاین وجه میباشد.   پس از انجام ثبت نام، جهت دسترسی به پنل کاربری  به نشانی اینترنتی  Myexpo.ebss.ir  مراجعه و از نام کاربری و رمز عبور دریافتی در زمان ثبت نام استفاده فرمایید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد