رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3780

ردیابی خودرو ها به صورت آنلاین

مدیر فروش شرکت ردیاب خودرو گفت : با ارائه و تولید محصولات با کیفیت و مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری می توان سبک وسطح زندگی جامعه را بهبود بخشیده وبه معرفی و ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب اقدام کرد .

رنجبر اظهار داشت :  استفاده از جی پی اس یا ردیاب خودرو حدود ۴ سالی است که در کشور اجرایی شده است واین سیستم برای اکثر وسایل نقلیه من جمله تاکسی ، اتوبوس ، خودرو های سواری ، موتور وحتی دوچرخه قابل نصب واستفاده است .

رنجبر با بیان اینکه این سیستم مزیت های متعددی دارد گفت : این سیستم به منظورجلوگیری از سرقت ومدیریت بر ناوگان و اطلاعات پرسنل ارگان ها وسازمان ها به کار گرفته می شود .

وی گفت : در سیستم ردیاب خودرو موقعیت خودرو به صورت آنلاین و همراه با سایر مشخصه های مورد نظر بر روی نقشه مشخص است و می توان سیستم را به گونه ای تنظیم نمود تا به طور کاملا خودکار وضعیت جدید خودرو برروی سایت ارسال شود .

وی تصریح کرد : ردیاب خودرو انواع گوناگون دارد مانند ردیاب خودرو دوربین دار ، ردیاب با سنسور دما و رطوبت و انواع مختلف دیگر که در اختیار ارگان ها ، سازمان ها و شرکت ها قرار می گیرد .

وی خاطر نشان کرد : هر یک از شرکت های ردیاب خودرو سیاست های کاری مخصوص به خود را داشته و با شرکت وناوگان های متفاوت بر اساس هزینه هایی  که می کنند این تسهیلات را ارائه می دهند ضمن اینکه این شرکت ها عموما به صورت خصوصی یا دولتی مشغول به فعالیت هستند .

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد