رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3267

برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات در تبریز

تبریز، پیش کسوت برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات در ایران

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی تبریز ۲۴ مهرماه ۱۳۹۴ به کار خودپایان داد در این نمایشگاه ۲۴۵ واحد تولیدی، توزیعی یا خدماتی خودرو حضور داشتند که اکثراً داخلی یا نمایندگان شرکت های خارجی در ایران بودند این  نمایشگاه شاهد حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگانی از ترکیه، بلاروس، چین، تایوان، کره، ژاپن؛ و چند کشور دیگر بین المللی نیز بوده است.

نکته حائز اهمیت قدمت نمایشگاه تبریز است که در مقایسه با نمایشگاه های بزرگ خودرو در کشور این نمایشگاه را می توان قدیمی ترین نمایشگاه در حال حاضر دانست، ۳۰ هزار متر فضایی که نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز در نوزدهمین دوره خود پوشش داده است نیز می تواند گویای وسعت قابل توجه آن باشد. از طرفی دیگر به گفته مهندس حبیب الله ماهوتی مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی تبریز اعلام کرد تقویم نمایشگاهی تبریز تا ده سال آینده بسته شده است و ما بصورت کاملا برنامه ریزی شده و حرفه ای برگزاری نمایشگاه در تبریز را ادامه خواهیم داد.

یادآور می شود نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز طی چهار روز از ۲۱ الی ۲۴ مهرماه برگزار شد و حضور قطعه سازان و علی الخصوص عرضه کنندگان در آن پررنگ بود.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد