رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2957

هفدهمین نمایشگاه صنعت مشهد

نمایشگاه صنعت مشهد

 

هفدهمین نمایشگاه صنعت مشهد

تاریخ شروع : سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴

تاریخ پایان : جمعه ۲۲ آبان ۹۴

کشور، شهر و محل برگزاری :
استان خراسان رضوی، مشهد، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد
مجری : شرکت آرسا
تلفن : ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۶۷

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با طراحی انعطاف پذیر و کارآمد خود ، فضایی به وسعت ۶۰۰ هزار متر مربع را پوشش می دهد. این مجموعه با چشم اندازی زیبا به گونه ای طراحی شده است تا میزبان بیش از ۱/۵ میلیون نفر بازدیدکننده در سال باشد و نیازهای مشارکت کنندگان خود را برآورده سازد

صنعت اشتغال استقلال
انقلاب صنعتی قرن ۱۹ در اروپا و به تبع آن تولید انبوه و صنعتی محصولات و خروج کارگاهها از تولید سنتی را میتوان به حق آغاز دوره ای جدید در حیات بشریت دانست. روز به روز برتنوع محصولات افزوده شده, گروهی از محصولات از رده خارج و جای خود را به گروههای دیگر میدهند تا شاید بتوانند بخشی از اشتهای سیری ناپذیر بشریت را برای در اختیار داشتن کالا و خدمات جدید پوشش دهند.

چرخ مولد این توسعه به پشتوانه صنعتگرانی به حرکت در آمده که هیچ گاه در خط مقدم مواجه با محصول نهایی و یا مشتری قرار نداشته اما همواره پشتوانه ای قابل اتکا برای آن بوده اند.

نقش نمایشگاهها به عنوان عامل موثر در ایجاد ارتباط فی مابین تولید کنندگان کالا و خدمات صنعتی با مصرف کنندگان آن قابل انکار نبوده و همواره مورد تقاضای صنعتکاران در حوزه های مختلف قرار داشته است.

در این راستا شهر مشهد برای شانزدهمین سال پیاپی میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت  (Index 2014)  میباشد. این نمایشگاه که از تاریخ ۲۰الی ۲۳آبان ماه سال ۱۳۹۳به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار میگردد, پذیرای شرکتها و کارخانجات قدرتمند صنعتی ایران و منطقه خواهد بود.

با توجه به مقدمه مذکور از آن شرکت محترم به عنوان یکی از فعالین بخش صنعت کشور, جهت حضور در کنار سایر مشارکت کنندگان برای معرفی توانمندیها و خدمات قابل ارائه دعوت به عمل می آید.

استان خراسان رضوی:
با بیش از ۶۰۰۰ واحد صنعتی فعال
بیش از ۴۵۰۰ واحد صنعتی در حال تاسیس با سرمایه گذاری ۲۴۰ هزار میلیارد ریال
با ۲۵ شهرک صنعتی و ۱۲ ناحیه فعال صنعتی
با ۸۳۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و ترکمنستان (مرز ورودی آسیای میانه)

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد