رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4747

استراتژی رنو برای بازار ایران اعلام شد

استراتژی شرکت رنو درباره ایران را می توان در دو کلمه «آرامش» و «ثبات قدم» خلاصه کرد.

در طول سفر رئیس جمهوری کشورمان به فرانسه، شرکت رنو دوباره بر اهمیت فراوان ایران به عنوان بازاری استراتژیک تاکید کرده است.
براساس این گزارش، رنوپارس شرکت مشترک رنو، ایران خودرو و سایپا بیش از ۱۰ سال است که در ایران فعالیت می کند و از طریق این مشارکت، رنو تاکنون حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در ایران تولید کرده است.
تندر پیکاپ و رنو ساندرو جدیدترین مدل های سبد محصولات رنو در ایران است که با اقبال عمومی روبرو شده اند.
با توجه به رفع تحریم های اقتصادی علیه ایران در ۱۶ ژانویه و از سر گیری ارتباط بین بانکی میان فرانسه و ایران، رنو فعالیت خود را در ایران تشدید کرده و خودروهای جدیدی با همکاری دو شریک ایرانی به بازار ایران معرفی خواهد کرد.
برنارد کمبر معاون منطقه ای آفریقا، خاورمیانه و هند در این باره گفت: بازار ایران تا سال ۲۰۲۰ به حجم دو میلیون خودرو خواهد رسید، ظرفیت ایران غیر قابل انکار است. رنو برنامه های بزرگی برای ایران دارد و مذاکرات پیشرفته با ایران خودرو و سایپا برای افزایش حضور، گسترش ساختارها و حمایت از صنعت خودرو در ایران در جریان است.
فروش رنو در ایران برای سال ۲۰۱۵ به ۵۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو رسید که نسبت به سال ۲۰۱۴ افزایش ۵۶٫۱ درصدی داشته است. سهم رنو از بازار ایران ۴٫۸ درصد می باشد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد