رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4700

بعد از ولوو ، رنو هم به ایران بازگشت

مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: بعد از بازگشت مجدد کامیون های ولوو به ایران، این شرکت تولید نسل جدید کامیون های رده متوسط شرکت رنو را به زودی آغاز می کند.

به نقل از سایپا نیوز، زعفر تنهاپور در گفتگویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، شرکت سایپا دیزل ضمن مذاکرات گسترده با رنو فرانسه شریک تجاری خود، در راستای همکاری های دوجانبه، توانست، بار دیگر خط تولید کامیون های باکیفیت رنو میدلام را راه اندازی نماید.

مدیرعامل سایپادیزل با اشاره به سابقه مناسب کامیون رنو میدلام نزد رانندگان ایرانی یادآور شد: این کامیون باری با کیفیت با دارا بودن وزنی سبک و ایده آل، طول بارخور مناسب، استهلاک کم،‌کاربری های متنوع و مناسب با بازار ایران و خدمات پس از فروش گسترده، خود را از دیگر کامیون های هم رده متمایز ساخته است.

تنهاپور همچنین با اشاره به نوع همکاری خود با شرکت ولوو سوئد، دیگر شریک تجاری مطرح سایپادیزل تأکید کرد: از ابتدای امسال، نسل جدید کامیون های ولوو FH در این شرکت تولید شده و به زودی نیز، تولید کامیون جدید کمپرسی ولوو FMX آغاز خواهد شد.

وی در مورد ویژگیهای کامیون ولوو FMX‌ گفت: این محصول اولین کامیون کمپرسی اتوماتیک تاریخ خودروهای تجاری ایران بوده که با موتور پرقدرت ۴۶۰ اسب بخار در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

عضو هیأت مدیره سایپادیزل در ادامه از طرح ویژه پیش فروش نسل جدید کامیون های جدید رنو میدلام و ولوو FMX خبر داد و گفت: از روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه، پیش فروش نقدی و لیزینگی این محصولات با شرایط مناسب آغاز می شود.

تنهاپور اضافه کرد: در این طرح، حداقل پیش پرداخت متقاضی برای کامیون ولوو FMX، ۱۵۰ میلیون تومان و برای کامیون رنو میدلام، ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود، ضمن اینکه، حداکثر سود مشارکت ۲۴% و حداکثر سود انصراف ۱۲% برای این طرح پیش فروش در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سایپادیزل در پایان گفت: زمان تحویل محصولات در این طرح از تیرماه ۹۵ خواهد بود.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد