رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5000

خودروسازان داخلی خود را محک بزنند

دبیر سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران اعتقاد دارد برگزاری این همایش می تواند بهترین فرصت باشد تا خودروسازان داخلی خودشان را به خوبی «محک» بزنند.
ساسان قربانی با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از اصلی ترین اهداف برگزاری این همایش رقابت پذیری خودروهای داخلی با خودورسازان خارجی است البته نباید فراموش کرد تمام اهداف این همایش در همین راستا برنامه ریزی و «هدف گذاری» شده است پس بهترین فرصت است خودروسازان داخلی، توانمندی های خودشان را در معرض نمایش قرار دهند.

وی در همین رابطه بیان کرد: رقابت پذیری، همکاری های بین المللی و روند های آتی در صنعت خودرو، رویکرد های سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران است پس تصور می کنم یکی از بهترین فرصت ها برای تمام شرکت های داخلی است تا بتوانند به نوعی عرض اندام کنند.

قربانی با اشاره به اهمیت بالای این همایش بین المللی عنوان کرد: برای صنعت خودرو کشور بسیار مهم است که توانمندی های خود را به همه جهانیان به اثبات برساند به همین علت با توجه به حضور قریب به اتفاق مدیران خودروسازی جهان در ایران نباید این فرصت به سهولت از بین برود.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش شده این همایش با بهترین کیفیت برگزار شود، خاطرنشان کرد: این همایش اولین همایش بین المللی با این وسعت است که بعد از برجام در کشور برگزار می شود به همین علت از اهمیت ویژه ای میان اهالی صنعت و اقتصاد کشور برخوردار است به همین علت امیدواری زیادی داریم این همایش یک اتفاق مثبت و تاثیر گذار در صنعت کشور به شمار آید.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد