رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4798

رضایت مشتری؛ هدف اصلی صنعت خودرو کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سیاست‌ها و برنامه‌هایی که هر هفته به منظور ارتقاء صنعت خودرو کشور برگزار می شود، رضایت مشتری و دیدگاه مثبت مردم نسبت به خودروی ساخت داخل همیشه مد نظر این وزارت قرار گرفته است.

محمد رضا نعمت زاده با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون ۱۶ تا ۱۷ میلیون خودرو در کشور در حال تردد است و خودروسازان بالغ بر ۱٫۵ میلیون دستگاه خودرو را تولید کرده و به بازار تحویل می‌دهند که قرار است در افق ۱۴۰۴ به سه میلیون دستگاه برسد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: باید ساز و کاری فراهم شود که به صورت روزانه هزار نفر از خطوط تولید خودرو اعم از دانشجو، کارمند دولت، بازاری و اقشار مختلف در قالب تورهای صنعتی از خطوط تولید خودرو بازدید کنند تا هم به سختی های این کار پی ببرند و هم از روند تولید یک خودرو مطلع شوند تا ذهنیت منفی اجتماعی، نسبت به این صنعت مهم کشور نداشته باشند.
وی در همین رابطه ادامه داد: در دوره های گذشته که در کسوت وزیر خدمت می کردم همین برنامه را برای پتروشمی کشور اجرا کردم و همگان دیدیم چه تاثیر مثبتی بر مردم گذاشت چرا که پیش از آن، اکثر مردم از پتروشیمی هیچ چیز نمی دانستند.
نعمت زاده در ادامه ضمن اشاره به حمایت از تولیدات داخل بیان کرد: یکی از خواسته های من از زمانی که در دولت تدبیر و امید مشغول خدمت شده ام این بود و است که به درجه ای از کیفیت برسیم که مردم از انتخاب و خرید یک خودروی داخلی افتخار کنند چرا که همگان می دانند تولید یک خودرو در داخل کشور تا چه اندازه سخت و طاقت فرساست.
وی در ادامه تصریح کرد: جا دارد در زمینه خدمات پس از فروش بهتر کار کنیم چرا که درست است نمایندگی های خدمات پس از فروش به صورت خصوصی اداره می شوند اما چون تابلوی شرکت های داخلی را بر سر در خود دارند مراجعین هر اتفاقی بیفتد از چشم ما می بینند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان عنوان کرد: اگر تنها ۴ قطعه در یک خودرو به صورت نامرغوب ساخته شود و همین مساله در نهایت منجر به خرابی خودرو شود استفاده کنندگان نظر مساعدی درباره تولید داخلی نخواهد داشت فلذا باید تلاش کنیم تمام قطعات یک خودرو با «گرید یک» عرضه و در خودرو نصب کنیم.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد