رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4647

کیفیت خودرو ها رابطه مستقیم با کیفیت قطعات دارد

کیفیت خودرو ها رابطه مستقیم با کیفیت قطعات دارد؛

یک کارشناس صنعت خودرو گفت : با وجود قطعات نامرغوب چینی در تولید خودروها نباید انتظار کیفیت مناسب را داشته باشیم و استفاده از این قطعات موجب ایجاد مشکلات متعددی برای خودروها شده است .

دکتر بشر حق اظهار داشت : امیدواریم پس از برجام تحولات خوبی در صنعت خودروسازی شاهد باشیم و بتوانیم ارتباطات خوبی با خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ژاپن و آلمان برقرار کنیم .

وی افزود : اگر بخواهیم در تولید خودروها از قطعات بی کیفیت چینی استفاده کنیم با کیفیت نامطلوب در تولید خودرو مواجه شده و ادامه این وضعیت و نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای تولیدی موجب تعطیلی کارخانجات قطعه سازی و خودروسازی در کشور خواهد شد .

دکتر بشرحق در خصوص مشکلات قطعه سازی و استفاده از محصولات چینی در خودروها اظهار داشت : البته با شرایط سخت کشور و تحریم هایی که وجود داشت نباید انتظار بیشتری از خودروسازان داشت زیرا مدیران خودروسازی با تعداد محدودی از کمپانی های خارجی قدرت معامله داشته و شاید هر شخص دیگری هم جای خودروسازان بود همین اقدام را انجام می داد .

وی خاطرنشان کرد : برای بهتر شدن اوضاع صنعت خودروسازی باید شرایط اقتصادی و سیاسی کشور مناسب تر شود البته در روزهای اخیر خبرهای خوبی درباره توافقات جدید با خودروسازان اروپایی را شاهد بودیم و امید داریم بعد از لغو تحریم ها شاهد رونق و رشد بیشتری در این صنعت باشیم.

منبع: خبرخودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد