رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5361

ابراز تمایل یک شرکت طراحی خودروی ایتالیایی نسبت به همکاری با خودروسازان ایرانی

مدیرعامل یک شرکت طراحی خودروی ایتالیایی نسبت به فعالیت در کشورمان ابراز امیدواری کرد و آینده همکاری‌های بین‌المللی ایران را روشن دانست.

سیلویو آنگوری، مدیرعامل شرکت پنینفارینا در ابتدا به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت‌های این شرکت ایتالیایی پرداخت و گفت:”شرکت ما کار خود را در سال ۱۹۳۰ آغاز کرد و از آن زمان، تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته است و اکنون به‌عنوان شرکتی بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که مقر اصلی پنینفارینا در ایتالیا واقع شده اما شعبه‌هایی در آلمان، آمریکا و چین نیز مشغول به فعالیت هستند و درمجموع حدود ۳۶۰۰ تن در این شرکت مشغول به کارند. آنگوری فعالیت‌های پنینفارینا را متمرکز بر طراحی، مهندسی و همکاری در ساخت خودرو توصیف کرد و افزود، این شرکت با خودروسازانی همچون فراری و مازراتی سابقه همکاری دارد.

مدیرعامل شرکت پنینفارینا بر اهمیت تعامل بلندمدت در صنعت خودروسازی تأکید کرد و همچنین درباره همکاری‌های این شرکت با کشورهای آسیایی گفت:”ما با شرکت چینی Southeast همکاری بسیار موفقی داشتیم که به تولید خودروی DX7 به‌عنوان خودرویی با طراحی زیبا و در عین حال قابل اطمینان منجر شد. این خودرو با همکاری مشترک دو شرکت طراحی و ساخته شد.”

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، نسبت به حضور در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ابراز خرسندی کرد و گفت:”ایران کشور بسیار بزرگی است و در زمینه خودروسازی نیز ظرفیت قابل توجهی دارد.”

آنگوری اضافه کرد:”ما به تهران آمده‌ایم زیرا تمایل داریم با طرف ایرانی در حوزه صنایع خودروسازی تعامل و همکاری داشته باشیم.”

مدیرعامل شرکت پنینفارینا دورنمای تعاملات این شرکت با کشورمان را روشن و امیدبخش قلمداد کرد و گفت که این شرکت در پی آن است که در حوزه‌های مختلف، به‌خصوص طراحی خودرو با خودروسازان ایرانی همکاری داشته باشد.

منبع: عصرخودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد