رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5301

تویوتا شرایط را وفق مراد ایران می کند

پرفروش ترین خودروی جهان
مدیرعامل ایرتویا که واردکننده خودروهای تویوتا ژاپن است اعتقاد دارد خودروهای تحویلی این شرکت به ایران با استانداردهای کشور «همخوانی» دارد.

عبدالرضا فهیمی با بیان این مطلب افرود: در برخی تست های استانداردی تویوتا در دیگر نقاط دنیا تقاوت هایی با تست های خودرویی سازمان ملی استاندارد ایران وجود دارد؛ در عین حال تویوتا در برخی موارد به صورت جزیی تغییراتی در خودرو و مختص با شرایط جغرافیایی کشور اعمال می کند که مطابق با استانداردهای ایران نیز باشد.
وی در همین رابطه ادامه می دهد: این تغییرات هم وضعیت جغرافیایی یک کشور را مدنظر دارد و هم با توجه به استانداردهای تعیین شده توسط مراجع ذیربط تعیین می شود.
مدیرعامل ایرتویا درباره این تغییرات توضیح داد: تویوتا مدتی است که خودروهای خود را به صورت منطقه ای به فروش می رساند و سعی می کند در کشورهای هدف شامل مناطقی در آمریکای شمالی، شرق و جنوب شرق آسیا، در اروپا و در خاور میانه به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس، به تناوب تغییرات را بر اساس شرایط موجود در کشورها (بیشتر به لحاظ جغرافیایی) در خودروها اعمال می کند.
فهیمی در پایان اظهار کرد: تویوتا برای به دست آوردن بازارهای هدف برنامه های متنوعی در هر منطقه و هر کشور اعمال می کند و حتی به طور مثال ارتفاع خودروها را در برخی کشورها بر اساس تست هایی که متخصصان تویوتا در هر کشور انجام می دهند تغییر می دهد.
پیش از این سازمان ملی استاندارد ایران به خاطر آنچه «رعایت نکرن اصولا ایمنی» می خواند از شماره گذاری برخی از خودروهای تویوتا ممانعت به عمل آورده بود.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد