رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5496

دو سال آینده، زمان جهش خودروسازی ایران است

با توجه به رفع محدودیت های بین المللی و اشتیاق خودرو سازهای مطرح برای حضور در ایران و شراکت با خودروسازان ایرانی در دو سال آینده می بایست منتظر جهش صنعت خودرو سازی ایران بود.

مدیر عامل شرکت قطعه سازی gestamp با اشاره به خودروسازی در ایران گفت: معتقد هستم که آینده صنعت خودرو سازی در ایران درخشان خواهد بود.

فرانسیسکو ریبراس افزود: دنیای خودرو در حال تغییر است و بازیگران زیادی در آن حضور دارند و این روزها رقبای جدید وارد بازار شده‌اند به طوری که در آینده نزدیک، بازار از انحصار چند خودورساز مشهور خارج می‌شود.

وی افزود: اگر شرکت‌های خودروسازی خواهان نگه داشتن خود در برابر رقبای جدید هستند باید هزینه های خود را هدفمند کنند.

مدیر عامل این شرکت اسپانیایی افزود: در سال ۲۰۰۰ در سه نقطه جهان خودرو سازان اصلی حضور داشتند که شامل اروپا ،آمریکا و ژاپن بود اما اکنون کشورهای دیگری نیز وارد عرصه خودروسازی شده اند از جمله چین که ۲۸ درصد تولید خودرو جهان را در اختیار گرفته و سایر کشورها به غیر از مناطق فوق ۲۵ درصد بازار را در اختیار گرفته‌اند که ایران نیز شامل همین کشورها می‌شود و انتظار می رود در آینده نقش ایران در صنعت خودرو سازی جهان پر رنگ‌تر شود.

وی تصریح کرد: با توجه به رفع محدودیت‌های بین‌المللی و اشتیاق خودروسازهای مطرح برای حضور در ایران و شراکت با خودروسازان ایرانی در دو سال آینده باید منتظر جهش صنعت خودور‌سازی ایران بود.

منبع: ایلنا

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد