رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5128

قیمت قطعات یدکی توسط فروشندگان جزء کاهش می یابد

فرار مالیاتی فروشندگان جزء قطعات یدکی برای شرکت های خدمات پس از فروش مشکل ساز شده است.
رادین پیمان فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با اعلام این مطلب عنوان کرد: شرکت های خدمات پس از فروش خودرو با مشکل وجود قطعات یدکی ارزان و تقلبی در بازار مواجه هستند.
وی اظهار داشت: فروشندگان بخش خصوصی قطعات یدکی خودرو به دلیل اینکه در بسیاری موارد از پرداخت مالیات سر باز می زنند، هزینه های تمام شده پایینی دارند و می توانند قطعات اصلی را با قیمت پایین تر از شرکت های خدمات پس از فروش عرضه کنند.
مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو افزود: این فروشندگان ملزم به ارایه فاکتور رسمی که در آن میزان مالیات بر ارزش افزوده درج شده باشد نیستند و بنابراین به راحتی می توانند از پرداخت مالیات فرار کنند.
وی عرضه قطعات یدکی تقلبی در بازار را از دیگر مشکلات این صنف برشمرد و گفت: افراد سودجو از منابع غیر معتبر اقدام به خرید قطعات یدکی تقلبی می کنند و به راحتی آن را در بازار با برند شرکت های خودروسازی و با قیمت ارزان به فروش می رسانند.
پیمان فر ادامه داد: به طور حتم افرادی که این قطعات را خریداری می کنند دچار زیان می شوند اما به طور کلی این شائبه در بازار به وجود می آید که قیمت قطعات یدکی در بازار از شرکت های خدمات پس از فروش پایین تر است.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد