رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5345

کارت سوخت حذف می شود

جایگاههای سیار به کمک مسافران می آید
رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌های سوخت کشور گفت: هم اکنون ۱۰ درصد مردم از کرات سوخت استفاده می کنند به همین منظور پیشنهادی مبنی بر حذف کارت سوخت ارائه شده است.
ناصر رئیس فرد رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به اینکه هم‌اکنون مصرف بنزین در کشور ۷۰ میلیون لیتر است گفت: پیش‌‌بینی می‌شود که با شروع سفرهای نوروزی میزان مصرف بنزین در کشور به بالای ۹۰ لیتر برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به ذخیره‌سازی صورت گرفته مشکلی در تامین سوخت نوروزی نداریم به طوری که جایگاههای کشور آماده ارائه خدمات به مسافران هستند تا جاییکه در مسیرهای پرتردد جایگاههای سیار با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد آمد.

رئیسی فرد تاکید کرد: با اضافه شدن جایگاههای جدید در سالجاری به ویژه در استانهای اصفهان،شیراز و یزد مشکل کمبود جایگاه برطرف شده است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صاحبان جایگاه‌های سوخت کشور در ادامه با تاکید براینکه هم اکنون ۱۰ درصد مردم از کارت سوخت خودشان استفاده می‌کنند اظهار داشت: درحال حاضر اکثر هموطنان با استفاده از کارت جایگاه‌داران اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند بنابراین نیاز به کارت سوخت در کشور نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های خرید بنزین با استفاده از کارت‌های سوخت جایگاه‌داران در برخی از جایگاه‌های سوخت، شاهد افزایش مدت زمان سوخت‌گیری و شکل‌گیری صف‌های نسبتا طولانی هستیم.بنابراین پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به دلیل پیک مصرف بنزین ، عملا مدت زمان سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌ها افزایش پیدا کند.

رئیسی‌فرد با تاکید بر اینکه نشست مشترک بین مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و جایگاه‌داران سوخت، برگزار می شود به همین منظور پیشنهادی مبنی بر توقف عرضه کارتی بنزین مطرح خواهد شد، گفت: در صورت موافقت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، این امکان فراهم می‌شود که در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فروش بنزین بدون استفاده از کارت جایگاه‌داران و یا کارت‌های شخصی انجام شود.

منبع: گروه اقتصاد رویکرد

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد