رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5928

مونتاژ «رنو» در ایران ۷برابر شد

ال 90

فروش رنو فرانسه به ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد حدود ۷ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۴ هزار و ۵۴۰ دستگاه رسید.
به گزارش یدکی رسانه به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در سومین ماه سال جاری میلادی ۶ هزار دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.
فروش رنو فرانسه به ایران در مارس ۲۰۱۶ برابر با اسفند ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۴۰۰ درصدی داشته است. فروش رنو به ایران در مارس ۲۰۱۵ تنها ۸۰ دستگاه اعلام شده بود.
فروش ۶ هزار دستگاه از محصولات رنو به ایران در مارس امسال در حالی است که در ماه پیش از آن نیز با فضای ایجاد شده در نتیجه امضای توافق هسته ای ۸۵۴۰ دستگاه از محصولات این شرکت در ایران مونتاژ شده بود.
بر اساس این گزارش در سه ماهه نخست سال جاری میلادی که توافق هسته ای به اجرا گذاشته شده در مجموع ۱۴ هزار و ۵۴۰ دستگاه از محصولات رنو در ایران مونتاژ شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۷ برابری داشته است.
در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۰ دستگاه از محصولات رنو در ایران تولید شده بود.
پیش از سال ۲۰۱۳ که تحریم ها علیه ایران وضع نشده بود این شرکت ماهانه به طور متوسط ۱۰ هزار دستگاه از محصولات خود را به بازار ایران عرضه می کرد که از سال ۲۰۱۳ و در پی وضع تحریم ها این رقم به حدود ۳ هزار دستگاه در ماه کاهش یافت.
فروش این شرکت فرانسوی به ایران از اواسط سال ۲۰۱۵ صعودی شده است.
خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور مونتاژ می‌شود.
بر اساس این گزارش در مجموع ۱۲ماهه سال میلادی گذشته ۵۱هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات رنو به ایران صادر شده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۵۶درصدی داشته است. رنو در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۳هزار دستگاه محصول تولیدی خود را به ایران فروخته بود.
رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد