رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=6280

رفتارهای دولت برای بخش خصوصی بدبینی ایجاد می‌کند

رئیس اتاق اصناف گفت: دولت نه تنها حاضر به برون‌سپاری نیست بلکه برخی رفتارهایش برای بخش خصوصی بدبینی ایجاد می‌کند.

علی فاضلی در نخستین نشست استانی دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون که امروز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به بخش خصوصی اظهار کرد: بخش دولتی، بخش‌های خصوصی و تعاون را بلعیده است.

 

وی با بیان اینکه در دبیرخانه اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون به دنبال ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر هستیم، ادامه داد: اگر قرار است که سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون موفق شوند باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. مزیت‌های استان‌های مختلف کشور را مورد بررسی قرار دادیم و تاکنون در کشور به این مسئله توجه زیادی نشده است.

 

رئیس اتاق اصناف افزود: دولت حاضر به واگذاری وظایف نیست، این در حالی است که در یک جنگ اقتصادی هستیم و فعالان بخش اقتصادی کشورمان در خط نبرد با استکبار حضور دارند.

 

فاضلی با اشاره به موضع دولت در بخش خصوصی تصریح کرد: دولت نه تنها حاضر به برون‌سپاری نیست، بلکه در موضع حمله قرار دارد و برخی رفتارها برای بخش خصوصی بدبینی ایجاد می‌کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید چشم به دست دولت داشته باشیم، خود فعالان بخش خصوصی باید یکدیگر را بازسازی کنند و باید خروجی جلسات اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون مفید باشد.

 

انتهای خبر/

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد