رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8452

ثبت نام پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و لوازم یدکی اتحادیه

نمایشگاها اتحادیه

چگونه در پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو ( سبک و سنگین ) و ماشین آلات تهران ثبت نام کنیم؟

در تاریخ ۱۰ تا ۱۴ تیرم ماه سال جاری (۹۶) پنجمین نمایشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو اتحادیه در برج میلاد برگزار می گردد. اما کسانی که علاقمند به شرکت و بازدید از این نمایشگاه هستند چگونه می تواند در نمایشگاه شرکت داشته باشند؟

ثبت نام در پنجمین نمایگشاه تخصصی اتحادیه

برای ثبت نام باید حداکثر تا تاریخ ۱۳ تیرماه در سایت نمایشگاه به نشانی scampu.com   و تکمیل اطلاعات اقدام به اخذ غرفه نمایند، شایان ذکر است که افرادی و شرکت هایی مجاز به شرکت هستند که یا عضو اتحادیه باشند و یا اینکه از مراجع ذی ربط مدارک دال بر تولید یا واردات قطعات یدکی، مجموعه های خودرویی، لوازم جانبی و یا خدمات خودرو ای را داشته باشند.

بازدید از نمایشگاه

تمامی علاقمندان به حوزه خودرو، قطعات و خدمات آن می توانند در تاریخ ۱۰ تا ۱۴ تیر ماه ۹۶ از نمایشگاه واقع در برج میلاد تهران بازدید کنند. بازدید کنندگان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ ( چهار بعد از ظهر تا ده شب ) می باشد. لازم به ذکر است که روز اول (شنبه ۱۰ تیرماه ۹۶) نمایشگاه از ساعت ۱۷ شروع به کار خواهد کرد.

نحوه ثبت نام در پنجمین نمایشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو و قطعات ماشین آلات تهران ( برج میلاد )

پس از مراجعه به سایت scampu.com در صورتی که شخص حقوقی هستید روی منوی «ثبت نام حقوقی» و اگر مغازه دار یا شخص حقیقی هستید روی منوی «ثبت نام اشخاص حقیقی» کلیک فرمایید

پس از تکمیل اطلاعات به صفحه انتخاب غرفه هدایت خواهید شد. با انتخاب غرفه هایی که خالی هستند و رنگ آنها سفید است می توانید غرفه ها را انتخاب نمایید. سپس روی کلید ثبت چپ ( انتخاب غرفه ) کلیک فرمایید. پس از آن رسید ثبت نام شما صادر می گردد.

شما باید طی مدت ۲۴ ساعت از زمان ثبت نام با شماره های ۰۲۱۷۷۵۳۰۰۹۸ و یا ۰۹۱۲۳۱۶۴۷۲۲ (یاری) تماس گرفته و نسبت به تسویه حساب اقدام نمایید.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد