رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8521

اطلاع رسانی عمومی نمایشگاه در رسانه ملی

برنامه تلویزیونی برای نمایشگاه پنجم

به منظور اطلاع رسانی عمومی و بهره مندی از ظرفیت رسانه ملی برنامه ای برای معرفی پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو (سبک و سنگین) و ماشین آلات تهران ( زنجیره تامین ، توزیع و خدمات ) تهیه شده است .

محتویات برنامه

این برنامه می کوشد افکار عمومی و همه صاحبان خودرو را به مقوله قطعات یدکی با کیفیت و نقش اتحادیه در ساماندهی شبکه توزیع جلب کند. در این برنامه سعی شده است متخصصین و غیر متخصصین که همگی به نوعی با خودرو و استفاده از آن سر و کار دارند یادآور شود امکانات داخلی کشور در بخش تولید و توزیع و خدمات در سطحی است که می تواند بسیار کار آمد تر از وضعیت فعلی باشد. این ظرفیت وجود دارد که نمایشگاه مبنای اقتصاد مقاومتی و درون زا را به عینیت رساند.

به هر حال همه ما ایرانی و خواهان توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران هستیم و در این راه از سرمایه های ملی و توسعه پایدار حمایت می کنیم.

مصاحبه شوندگان

در این برنامه غلام رضا بخشی زاده ، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ، سید مهدی کاظمی ، عضو هیئت مدیره ، حسن بشارت نیا عضو شورای عالی نمایشگاه ها و مجری پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران و وحید عبرتی ، عضو شورا عالی نمایشگاه ها مطالت متنوعی را به سمع و نظر بینندگان محترم می رسانند.

امید است این تلاش ها به مرحله ظهور و بروز برسد.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران ، زنجیره تامین ، توزیع و خدمات در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای حضور هم میهنان عزیز می باشد.

برای مشاهده ویدئو این برنامه می توانید به کانال نمایشگاه مراجعه فرمایید

این برنامه بعد از خبر ۲۱ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

 

قسمت اول

قسمت دوم

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد