رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8534

کشف محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو در چهار محال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی استان چهار محال بختیاری

به نقل از خبر گذاری مهر فرمانده نیروی انتظامی چهار محال و بختیاری از کشف محموله قاجاق لوازم یدکی خودرو در چهار محال و بختیاری خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی در استان چهار محال و بختیاری گفت: مچموله قاچاق کشف شده در شهرستان بروجن بوده است. غلام عباس غلامزاده اذعان داشت: ارزش تخمینی این محموله قاچاق بیش تر از ۱۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

اهمیت و جایگاه صنف که در صورتی که اتحادیه قوی داشته باشند، در مبارزه با قاچاق کالا های بی کیفیت و خطر آفرین، مخصوصاً قطعات یدکی و مربوط به خودرو ، بسیار بالای دارد.

جلوگیری از توزیع کالای قاچاق، کاری است که هم صنفی ها باید با یکدلی و دلسوزی به آن اهتمام ورزند. در کنار این همتی که به خصوص در صنف لوازم یدکی و قطعات خودرو و ماشین آلات وجود دارد، ضرورت همکاری و حمایت دولت نیز احساس می شود. دولت بهتر است به جای آنکه به اصناف به چشم مالیت دهندگان نگاه کند، آنها را از ارکان اقتصاد مولد و درون زا ببیند. این مشکل فقط مربوط به دولت حاضر نیست و از گذشته نیز در اقتصاد و فرهنگ ما ریشه دوانده است. بدنه صنف باید این موضوع را با جدیت دنبال کند و این مطالبات را از اتحادیه طلب نماید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد