رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8761

گردهمایی خودروهای پاک در نمایشگاه خودروی تهران

خودروهای برقی و هیبریدی حضوری پررنگ در دومین نمایشگاه خودرو تهران دارند و شرکت‌های مختلف خودروهای پاک خود را به شهر آفتاب آورده اند.
دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در حالی سومین روز از آغاز به کار خود را پشت سر می گذارد که حضور خودروهای پاک اعم از برقی و هیبرید می‎تواند نقطه‎ی قوت آن و روزنه‎ی امید برای راه یافتن این خودروهای فاقد آلایندگی به جاده‎های کشورمان باشد.

از شرکت‎هایی که در دومین گردهمایی خودرویی‎ها، مدل‎های برقی و هیبرید به شهر آفتاب محل برگزاری نمایشگاه خودرو تهران آورده‎اند باید به تویوتا، لکسوس، هیوندای، هایما، چری، BYD و هاتای اشاره کرد.

شرکت ایرتویا تحت برندهای تویوتا و لکسوس، مدل‎های جدید تویوتا راو ۴ هیبرید و تویوتا آئوریس هیبرید را در کنار تویوتا پریوس و C-HR و لکسوس NX300h هیبرید به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه از مدل هیوندای سوناتا هیبرید ٢٠١٨ رونمایی شد و این خودرو در کنار سوناتا هیبرید ٢٠١٧ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
همچنین مدل “آریزو ۵” برقی به شهر آفتاب آورده شد تا نوید عرضه ی این سدان برقی در بازار ایران را در آینده داده شود.
شرکت هایما چین که شریک ایران‎خودرو به حساب می‎آید، سدان برقی« @۳» را به نمایش گذاشته است. این خودرو توان پیمایشی ٢٠٠ کیلومتر با هر بار شارژ را داراست.

تولید کننده خودروهای BYD در ایران که مدل تمام برقی “e6” که توان پیمایشی ۴۰۰ کیلومتر با هربار شارژ کامل را دارد، در معرض نمایش گذاشته است.
امسال از دو برند جدید “بیسو” و “هاتای” رونمایی شد و دو خودرو تمام برقی از برند هاتای را با نام های «XEV260» و «İEV230» به نمایشگاه خودرو تهران آمده است.
گفتنی است که در کنار خودروهای برقی و هیبرید، امسال موتورسیکلت‎های برقی نیز در نمایشگاه حضور دارند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد