رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8863

ورزشی

سعید خاکسار، عضو هیئت مدیره شواری مشورتی غرب اتحادیه

تکواندو
آکادمى تکواندو وآمادگى جسمانى (سلامتى روان وتندرستى)
از جمله ورزش، هنرهای است که تحت عنوان رزمی نیز قرار می گیرد.

وصف هنر برای این گونه از ورزش ها بدان سبب است که حرکت ها و ترکیب آن ها از منظر زیبا شناختی و ارتباط با روح و احساس ورزشکار کاملاً قابل مشاهده است.
همین وصف علاقمندان به این رشته رابسیار متمایز از سایرین می کند. نگاه صلح جویانه، محبت عمیق به اجسام، گیاهان و حیوانات و مهربانی، خیرخواهی و فداکاری برای انسان ها خصوصاً حمایت از ضعفا و دفاع از مظلومان صفات بزرگان این رشته است. احترام گذاشتن جوهر اصلی هنر، ورزش هاست.
ورزش تکواندو از ورزش هاى مدرن رزمى والمپیکى به حساب می آید و جایگاه ویژه اى در میان دیگر ورزش ها دارد. اکنون مرکز جهانى تکواندو در کشور ایجاد شده است و با همکاری دانشکده تکواندو تلاش می کنند در خصوص این ورزش اطلاع رسانی و فرهنگى سازى کنند. این ورزش در همه مراحل زندگى مفید است و می توان به فتح سکوهاى جهانى و سرفرازى خود وکشور عزیزمان امید داشت ازسویى این ورزش برای آرامش روان وسلامت جسم هنر جویان و تقویت اراده برای عبور و حل مشکلات فردی و اجتماعی موثر است.
در فضاى ورزشى و باشگاه تکواندو اولین اصل احترام متقابل استاد وهنرجویان، رعایت نظم وانضباط است. از همین رو سازماندهی تکواندو در کشور و طیف وسیع هنرجویان آن از نونهالان تا کهنسالان بی نظیر است.
سعید خاکسار عضو هیئت مدیره شورای مشورتی غرب که از مربیان و پیش کسوت های این رشته است و دوبار قهرمانی پی درپی جهانی نیز در کارنامه خود دارد آستین بالا زده تا همکاران علاقمند را در تحت آموزش قراردهد.
این کلاس فعلا سه جلسه درهفته روزهاى زوج و در محدوده خیابان قزوین برگزار خواهد شد. شرکت در کلاس ها محدویت سنی ندارد تمامی صاحبان جواز ازاتحادیه،شرکاء ایشان، کارمندان و فرزندانشان امکان حضور در این کلاس را خواهند داشت.
هزینه ماهانه استفاده از این کلاس ها یکصدو پنجاه هزار تومان و تعداد نفرات هر کلاس حداکثر ۲۵ نفر خواهد بود در پایان هر مرحله درصورت پیشرفت کارآموزان در تمرینات وآزمونها مدرک رسمى فدراسیون تکواندو اعطاء خواهد شد.
برای حضوردرمرحله اول فقط تهیه یونیفرم تکواندوضرروى می باشد.
علاقمندان به حضور در این کلاس می توانند برای ثبت نام در ساعات ۱۰ الی ۱۴ شنبه تا چهارشنبه با دفتر غرب اتحادیه به شماره ۵۵۴۵۹۲۵۱ تماس بگیرند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد