رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=9004

بزرگترین و بهترین

مهندس علی چنگی متولد ۱۳۳۹ تهران است وی تحصیلات خود را تاپایان دوره متوسطه درمدارس ملی به پایان می رساند پدر و مادر ایشان با مشقت اما علاقمندی زندگی را مدیریت کرده و هزینه تحصیل وی را تامین می کنند. علی چنگی مدیرعامل و مالک کارخانه چراغ مدرن سابقه ای ۳۵ ساله در بازار لوازم یدکی دارد و از سال ۱۳۶۹ شرکت پژوهش صنعت مدرن را تاسیس کرده است. وی موفق می شود در حین اشتغال به کار در رشته مدیریت تحصیلات خود را ادامه دهد.

 

چراغ مدرن سال هاست که می درخشد

اثبات این ادعا نیاز به جست وجوی زیادی ندارد اعداد و ارقام خودشان گویای واقعیت هستند. اینکه بتوانی در شرایط سخت تحریم های خارجی و معضلات داخلی در بازار پرالتهاب همچنان سالانه ۶ میلیون چراغ با تنوعی گسترده در انواع و مدل های مختلف تولید کنی، کافیست.اما این تمام واقعیت شرکت پژوهش صنعت مدرن نیست. آنچه درباره این کارخانه بیش از هرموضوع دیگری جذاب است سرمایه انسانی شرکت است اعم از پرسنل و مهندسین تا مدیریت مجموعه که بخشی از گفت وگوی ما با مهندس علی چنگی را در این شماره تقدیم حضورتان می کنیم.

پرچم ها بالاست!

وقتی کالایی از یک کشور وارد یک کشور دیگر می شود به همراه آن خیلی چیزهای دیگرهم می آید.یک تبادل است که جنبه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همزمان نیز دارد. در موضوع خودرو که از پایه وارداتی بود. دیگران قبل از ما به این دانش و فن آوری رسیدن و ما دنبال رو بودیم.اما اگر بخواهیم همیشه و همه جانبه مصرف کننده باشیم.آن وقت دیگر مقصر هستیم. وقتی می توانیم با همان کیفیت و قیمت مناسب تر کالا تولید کنیم باید انجام دهیم. کار را به داخل سرزمین خود بیاوریم و روی آن سوار شویم. من وقتی می دیدم خارجی ها عمدتا آلمان

ژاپن، فرانسه و چندین کشور دیگر حتی ترکیه به ما لوازم یدکی می فروشند و پول ما می رود آن جا، به این فکر بودم که کاری کنم. خدا به من کمک کرد و این خواسته من را اجابت کرد.
نمونه اولیه
ما اولین نمونه را زنگ زدیم فرانسه و مستقیماً وارد کردیم. تا بتوانیم مدلی دقیق و اصلی داشته باشیم. از همان روز اول فکرمان این بود کیفیت و قیمت باید رقابتی باشند و حاضر هم نبودیم و نیستیم بخاطر قیمت، کیفیت کاهش یابد. حضور ما در خط تولید خودرسازان نشان از کیفیت ماست. چون تبعا خط تولید بدون رعایت استانداردهای تعریف شده؛ قطعه را نمی پذیرد. این در همه دنیا هم وجود دارد قطعه ای که خودروساز مصرف می کند بالاترین کیفیت و استاندارد را باید داشته باشد.

….

ادامه متن را از نسخه پی دی اف دانلود و دنبال کنید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد