رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=10464

نشانی اشتباهی معاون صمت !

جناب وجیهه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو
حتما استحضار دارید بخش ماشین آلات معدنی و ایضا راهسازی، عمرانی و ساختمانی عموما توسط همکاران رسته ماشین آلات اتحادیه لوازم یدکی تهران و برخی شهرهای بزرگ نظیر مشهد، اصفهان و تبریز تامین، نگهداری و سرویس می شوند.

اعضای محترم انجمن پیمانکاران معدنی کشور مشتریان این رسته هستند و ازقضا بخشی مهمی از بار کمبود نقدینگی، کمبود قطعات اصلی فعالان همین رسته بزرگ بر دوش می کشند
کمبودهایی که بخاطر تحریم های ظالمانه خارجی و مصائبی که تصمیم های یک شبه و ناصواب دستگاه های مختلف موجد آن هستند.
تلاش شما برای توسعه بخش معدن ستودنی است اما برای نامین ماشین آلات و تجهیزات معدنی نشانی درست رسته ماشین آلات راهسازی صنف بزرگ لوازم یدکی است که بخاطر دانش، تجربه و ارتباطات گسترده بین المللی تاکنون خدمتگذار توسعه زیرساخت های کشور بوده اند. غم  و مشکل پیمانکاران حل کرده اند. سود سرمایه های خودکه به صورت قطعات و خدمات در اختیار پیمانکاران محترم قرار گرفته است را نخواسته اند و معوقات پرداختی دولت به پیمانکاران دامن ایشان را گرفته است.

مزید اطلاع عرض کنم اعضای این رسته دلسوز و متخصص به ساخت قطعاتی که امکان تولید داخل داشته اند مبادرت کرده اند و هم چنان در تلاش برای افزایش عمق داخلی سازی هستند. اگر از مشاوران و پیمانکاران عزیز معدنی کشور جویا شوید می توانند فهرست بلندی از این اقدامات ارزشمند را به شما ارائه کنند. اگر مایل باشید نمایشگاهی از این توانایی ها و قطعات و ظرفیت های برگزار خواهیم کرد و به کمک بخش معدن  خواهیم آمد.


آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد