رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=10714

انتخابات شورای پاساژ معصومی ۱۱ مهر ۱۴۰۱

به گزارش ماهنامه یدکی رسانه روز گذشته در پاساژ معصومی اولین انتخابات شورای پاساژها در پاساژ معصومی برای تعیین هیات مدیره این پاساژ در خیابان اکباتان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس هیات مدیره اتحادیه لوازم یدکی و ماشین آلات تهران و همچنین نواب رئیس و همچنین خزانه دار اتحادیه برگزار شد، آقایان محمود فرسائی، مجید دهقان اشکذری، بهرام فهمیده کاوه، وحید رسولی و مرتضی مهدلو به عنوان اعضای جدید شورای پاساژ معصومی انتخاب شدند.

در این جلسه صنفی در شورای پاساژ معصومی، قمری از اعضای شورای پاساژ به گزارش عملکرد این شورا در دوره گذشته پرداخت و از ساماندهی جدی این پاساژ در این دوره گفت.

در بخش دیگری از این جلسه سیداحمد حسینی به گزارشی از فعالیت اتحادیه در دوره دوازدهم که او ریاست اتحادیه را برعهده دارد، ارائه کرد و از همکاران صنفی خواست تا به قوانین پاساژها برای ارائه خدمت بهتر به کسبه احترام بگذارند.

در این جلسه سیدامیراحمد نواب کاشانی و سیداحمد طباطبایی و ناصر سبزیان از اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند که سید احمد طباطبایی و نواب کاشانی مسئولیت نظارت بر روند انتخابات را برعهده داشتند.

رئیس کمیسیون شوراهای اتحادیه آقای تبریزی به خبرنگار یدکی رسانه گفت: با توجه به بیماری کرونا دو سالی انتخابات شوراهای پاساژها به تعویق افتاده بود که با تشکیل هیات مدیره جدید و اهتمام آنان به قانون به سرعت انتخابات پاساژها را برگزار کرده و برنامه داریم برای پاساژهای بزرگ هر هفته یک پاساژ و برای پاساژهای کوچک هفته‌ای دو انتخابات را برگزار کنیم.

 

تبریزی تاکید کرد: شوراهای پاساژها نقش بسزایی در رشد کسبه و همچنین انتقال مسائل و مشکلات کسبه به اتحادیه را برعهده دارند که نقش مهمی در فعالیت صنفی است و این شوراها جایگاه مهمی در ساختار صنفی اتحادیه لوازم یدکی را ایفا می‌کنند.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد