رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=10937

رئیس اتحادیه : اتحادیه در آینده نقش پررنگ‌تری در نمایشگاه‌ها خواهد داشت

سیداحمد حسینی در گفتگو با « یدکی رسانه » با اشاره به نمایشگاه قطعات خودرو تهران و بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعداد کثیری از همکاران ما شرکت کردند و متاسفانه ارتباط ما به عنوان اتحادیه با این عزیزان به صدور پروانه کسب محدود شده و حضور در این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط بیشتر با بخش خصوصی شد.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تهران با اشاره به بازدید از نمایشگاه گفت: با صحبتی که با شرکت‌ها، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان ایشان دغدغه‌هایشان را مطرح کردند و در خصوص طرح شناسه‌کالا نظرات آنان معطوف به سه چالشی است که ما نیز مطرح کرده‌ایم و همچون گذشته و پیگیر موضوع هستیم.

 

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های صنفی و تخصصی با همکاری اتحادیه‌ها گفت: آن چیزی انتظار همکاران ما برگزاری نمایشگاه از سوی اتحادیه بوده و اتحادیه‌های متولی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باشند، در این خصوص نیز در تلاش هستیم در آینده نقش پررنگ‌تری در برگزاری نمایشگاه‌ها داشته باشیم و بتوانیم مسائل تخصصی را بهتر مطرح کنیم.

 

سیداحمد حسینی با اشاره به موضوع تولیدی‌های صنفی گفت: جا دارد از وزیر صمت و معاون ایشان دکتر برادران تشکر کنیم که مسائل مطرح شده از سوی ما را پذیرفتند و قرار بر این است که با محوریت اتحادیه لوازم یدکی تهران به زودی کد نقش و آیسیک این تولیدکنندگان در اتحادیه صادر شده و جواز کسب به این نوع از تولیدکنندگان داده شود و اتحادیه به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

 

این مقام صنفی در بخش لوازم یدکی در خصوص طرح شناسه کالا در سطح عرضه گفت: باور ما این است که کالاهای سطح عرضه از حقوق مکتسبه اعضای صنف است و قانون عطف به ماسبق نشده و امیدواریم با رایزنی و جلسات متعدد به نتایج قابل قبولی در این خصوص دست یابیم.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد