رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=10999

علی اکبری :قیمت باتری در بازار ثابت ماند

حسین علی اکبری

به گزارش یدکی‌رسانه به نقل از اتاق اصناف تهران؛ نائب رئیس دوم اتاق اصناف و رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران ضمن اشاره به ثبات قیمت باتری در بازار عنوان کرد: به غیر از یک کارخانه، سایر تولیدکنندگان تولیدات خود را به قیمت مصوب عرضه می کنند و در تلاش هستیم تا تولیدکننده خاطی نیز محصولات خود را با توجه به شرایط مصرف کننده به بازار عرضه کند.

حسین علی اکبری، نائب رئیس دوم اتاق اصناف و رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران در خصوص وضعیت بازار باتری اظهار داشت: قیمت باتری در بازار بسته به نوع مواد اولیه مصرفی کارخانجات تولیدکننده باتری متفاوت است؛ اما با ثبات قیمت ها در بازار مواجه هستیم.

 

وی یادآور شد: به غیر از یک کارخانه، سایر تولیدکنندگان تولیدات خود را به قیمت مصوب عرضه می کنند که در تلاش هستیم تولیدکننده خاطی نیز محصولات خود را با توجه به شرایط مصرف کننده به بازار عرضه کند.

 

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران با اشاره به قیمت باتری فرسوده افزود: قیمت هر آمپر باتری فرسوده بین ۸،۵ تا ۹ هزار تومان است اما رشد نرخ دلار عرضه باتری فرسوده در بازار را با توقف همراه کرده است.

 

علی‎‎اکبری همچنین درباره قیمت مواد اولیه تولید باتری عنوان کرد: قیمت سرب و سایر مواد اولیه تولید باتری تا هفته گذشته رو به کاهش بود؛ اما در هفته جاری مقداری افزایش یافته است.

 

وی در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا در بازار باتری گفت: تولیدکنندگان باتری به دلیل صادرات بخشی از محصولات خود باتری را با تاخیر به بازار عرضه می کنند؛ اما عرضه و تقاضا در تعادل است و مشکلی در تامین نیاز بازار وجود ندارد.

 

نائب رئیس دوم اتاق اصناف و رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه چون تامین باتری کشور از طریق تولیدات داخل صورت می گیرد چالشی در بازار باتری وجود ندارد و تولیدکنندگان علاوه بر تامین نیاز داخل، مازاد محصولات خود را صادر می کنند.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد