رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11332

عرضه و تقاضا برابر نیست/افزایش قیمت خودرو در بازار

به گزارش یدکی رسانه به نقل از اتاق اصناف تهران رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: تزریق قطره چکانی خودرو باعث شده است بازار در رکود قرار بگیرد و وضعیت نامناسبی داشته باشد. عرضه و تقاضا برابر نیست و عرضه به این مقدار جوابگوی تقاضای بازار نیست که باعث افزایش قیمت خودرو در بازار شده است.

 

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص تاثیر واردات خودرو بر احتمال کاهش قیمت در بازار گفت: فعلا تا جزئیات طرح واردت ابلاغ نشود نمی توان نظری دقیق داد. با بررسی قیمت ها از آبان سال گذشته تا به امروز مشاهده می شود که ۳۰ تا ۳۵ درصد در تمامی خودروها افزایش قیمت را داشته ایم.

 

وی ادامه داد: خریداران هر زمانی که تصمیم به خرید گرفتند صبر نکنند و خودروی خود را خریداری کنند. در یک ماه گذشته قیمت ها افزایش نرخ را در اکثر خودروهای داخلی و خارجی داشتند؛ اما بازار در رکود به سر می برد و خرید و فروش به سختی انجام می شود.

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در پیش بینی بازار خودرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت بازار افزایشی است و عرضه و تقاضا به صورت یکسان صورت نمیگیرد. عرضه جوابگوی تقاضای بازار نیست. عرضه به صورت کم انجام می شود به همین علت قیمت ها سیر صعودی به خود گرفته است. تزریق قطره چکانی خودرو باعث شده است بازار در رکود قرار بگیرد و وضعیت نامناسبی داشته باشد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد