رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11257

اولین جلسه کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف تهران در دور جدید برگزار شد

به گزارش یدکی رسانه به نقل از اتاق اصناف تهران در ابتدای این جلسه حمیدرضا رستگار، عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران در سخنانی با تاکید بر نقش تاثیرگذار کمیسیون های تخصصی گفت: کمیسیون های تخصصی اتاق اصناف منطبق بر قانون و پیشینه گذشته، یک وظیفه ذاتی دارد؛ لذا باید همه اعضای آن خود را امانتدار اصناف بدانند و حضور و خروجی موثری داشته باشند

 

رستگار تصریح کرد: اگر تنها مسیر گذشته را فارغ از بررسی و واکاوی نتایج مثبت و منفی آن در پیش بگیریم مسلما راه به جایی نخواهیم برد. هر آنچه می تواند برای اصناف اتفاق بیفتد از دل همین کمیسیون ها می تواند بیرون بیاید.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران تاکید کرد: مطالبات و خواسته های ما باید منطبق بر قانون، خرد جمعی، درایت و کارهای کارشناسانه باشد. متاسفانه هر آنچه حق اصناف بوده از آنها گرفته شده است و این ناشی از عملکرد ما در گذشته بوده که دولت و نهادهای دولتی توانستند تمام اختیارات ما را تصاحب کنند.

 

رستگار با انتقاد از عملکرد دولت در قبال اصناف اظهار داشت: متاسفانه عملکرد و اقدامات دولت خلاف تمام قوانین می باشد و با آن مغایرت فاحش و آشکاری دارد. نقش اصناف طی تاریخ و قوانین خاص به مرور تعیین شده است. اصناف اصیل هستند و هر کس برای آنها کار می کند به مثابه وکیل می باشد. هیچ وکیلی برتر از اصیل نیست و دولت نیز از ما اصیل تر نیست.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران بیان کرد: باید برای دستیابی به خواسته ها و مطالبات قانونی خودمان، نتیجه گرا پیش برویم و این هدف با هم افزایی و همگرایی تحقق می یابد.

 

در این جلسه با انجام انتخابات؛ آقایان محمد خادم منصوری به عنوان رئیس، مرتضی قدیری، نایب رئیس و علی رجبی به عنوان دبیر با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد