رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11353

اولین جلسه کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران برگزار شد

به گزارش یدکی رسانه به نقل از اتاق اصناف تهران ،اولین جلسه کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران با حضور حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق و اکثریت اعضاء به منظور تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیسیون روزسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران در اهمیت موضوع مالیات برای تمامی اتحادیه های صنفی گفت: با توجه به شرایط فعلی که موضوع اصلی دولت برای تامین بودجه خود اتکا به درآمدهای مالیاتی است، همه اتحادیه های صنفی باید ضمن اینکه به تمام قوانین مالیاتی و تغییرات آن اشراف داشته باشند اگاهی ها و آموزش های لازم را هم باید به اعضای تحت پوشش انتقال بدهند.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران تصریح کرد: هرچندکه یکی از دغدغه های همیشگی اصناف موضوع مالیات بوده اما متاسفانه متناسب با تغییرات قوانین تغییر نکردیم و بر اساس همان ملاک های قبلی ادامه دادیم که همین باعث ایجاد مشکلات فراوان شده است. در حال حاضر سازمان امور مالیاتی اصل را بر داده ها گذاشته و با ایجاد سامانه های مختلف فعالیت های مالی مودیان را رصد می کند و ما به عنوان مسئولان صنفی چاره ای نداریم جز اینکه اعضاء و اصناف را به موضوعات مالیاتی مطلع کنیم.

 

وی تاکید کرد: در قبال عملکرد سازمان امور مالیاتی فعالیت ما باید چند وجهی باشد. پیگیری اصلاح قوانین مخل کسب و کار- پیگیری قوانین منعطف برای متناسب سازی با رفتار اقتصادی اصناف و پیگیری قوانینی که نیاز به بازنگری و یا حذف شدن دارند باید از اهم فعالیت های کمیسیون بیمه و مالیات و اتاق اصناف باشد.

 

در ادامه این جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون به عنوان دستور کار کمیسیون انجام یافت و آقایان حسن حسنی(رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی تهران) به عنوان رئیس- محمد عباس زاده (نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جورات تهران) به عنوان نایب رئیس و علیرضا عباسی (رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران) به عنوان دبیر با اخذ اکثریت آرا انتخاب شدند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد