رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11136

برگزاری نمایشگاه خودرو در اصفهان

به گزارش یدکی رسانه به نقل از سایت با کامیون

نمایشگاه خودرو اصفهان
مکان نمایشگاه خودرو اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار می‌شود و ساعات برای بازدید عمومی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ است.

نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از ۳ سال تاخیر بار دیگر در استان اصفهان برگزار شده که استقبال مناسبی را دریافت کرده و اکثر خودروسازان و تولیدکنندگان خودروهای سواری عادی، خودروهای سنگین باری و تجاری در آن حضور دارند.

شرکت‌های مختلفی از ۱۰ استان کشور، با چندین محصول و مدل‌های جدیدی از خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور می‌یابند.

از جمله شرکت‌های مطرح و برجسته ای که در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت به عمل آورده‌اند میتوان به مدیران خودرو، پیلسان، آرین دیزل، زامیاد، شایان دیزل، گروه بهمن، سیباموتور، شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا (اسنا)، ایران دوچرخ، دیارخودرو، شایان یدک، آریا دیزل، آرین پارس موتور و کرمان موتور و.. اشاره کرد که در کل حدودا ۲۰ شرکت در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور خواهند داشت.

این شرکت‌ها و خودروسازان طرح‌ها، فروش ویژه و تخفیف‌های نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو اصفهان ارائه می‌دهند و همچنین از خودروها و محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

 

نکته مهم در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور کشنده رنو تی نیوفیس ۲۰۲۲ بود که توسط آریا دیزل به این نمایشگاه آورده شد.

در نمایشگاه خودرو اصفهان بیش از پنج کامیون و کامیونت جدید رونمایی شدند که نکته مهم و تحویل بزرگی را در صنعت خودرو کشور خبر می‌دهد که البته نکته آن این است که بیش از ۹۰ درصد کامیون و خودرو های سواری را محصولات چینی پوشانده اند.

 

حضور کامیون کشنده و خودرو های سواری نمایشگاه خودرو اصفهان را زینت بخشیده و باعث جذاب شدن برای دیدار مخاطبین شده است.
تاریخ نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم آذر ماه روز پنج شنبه تا ششم آذرماه روز یک شنبه است که در ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگذار می‌شود.

 

در نمایشگاه خودرو اصفهان ایران خودرو و سایپا دو غایب بزرگ هستند اما دیگر شرکت های مونتاژ کننده خودرو سنگین و خودرو سبک شرکت کرده اند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد