رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11490

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان سال

به گزارش یدکی رسانه به نقل از ایسنا/ایلام معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و شناسه کالا در گروه لوازم‌یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی در سطح عرضه « واحد های صنفی » تا پایان امسال خبر داد.

 

«مهدی کاکاخانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ‌ماه امسال فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز برای مقابله با کالاهای قاچاق، تقلبی، بی‌کیفیت و غیراستاندارد آغاز شده و وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اصناف، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از جمله نهادهایی هستند که در این زمینه مشارکت کرده‌اند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

 

وی گفت: بستر فنی و تخصصی اجرای طرح کد شناسه کالا و رهگیری ، سامانه تجارت کالای وزارت صمت است که امسال بیش از ۶۰ درصد واحد های لوازم یدکی خودرو در این رابطه اقدام لازم معمول نموده اند .

 

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تأکید کرد : با توجه به اهمیت مسأله تولید و عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی ، با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه لوازم یدکی خودرو موضوع ثبت نام واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای لوازم یدکی مورد ارزیابی و اقدامات لازم در این رابطه اعمال می‌شود.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد