رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11441

ساخت شرکت تولید ورق‌های گالوانیزه در خوزستان با همکاری کشور عراق

به گارش یدکی رسانه به نقل از اتاق بازرگانی ایران:

رئیس اتاق اهواز با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری تجاری و اقتصادی استان میسان عراق و استان خوزستان، گفت: این تفاهم‌نامه ۳۱ بندی، در خصوص همکاری اقتصادی و سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف بین استان میسان عراق و خوزستان منعقد شده است.

 

شهلا عموری با بیان اینکه به دنبال هم‌افزایی برای افزایش ارتباطات تجاری میان استان خوزستان و کشور عراق هستیم، گفت: این کار به افزایش مراودات و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور کمک شایانی می‌کند. در این زمینه باید استان خوزستان و میسان به یکدیگر کمک کنند تا این مهم فراهم شود.

 

عموری ادامه داد: این تفاهم‌نامه با هدف همکاری دوطرفه در بخش‌های مختلف صادرات محصولات کشاورزی، نفت و پتروشیمی که درآمدزایی و اشتغال ایجاد می‌کنند به امضا رسیده است.

 

وی افزود: طرح احداث کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی در شهرستان‌های حمیدیه و دشت آزادگان و ساخت شرکت تولید ورق‌های گالوانیزه در خوزستان با همکاری و سرمایه‌گذاری کشور عراق ازجمله موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

 

ورق گالوانیزه در صنعت خودرو 

پ.ن :به ورق فولادی که توسط یک لایه از فلز روی پوشانده شده است ورق گالوانیزه می‌گویند. این ورق‌ها در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاومت بالایی دارند به همین دلیل امروزه یکی از پرکاربردترین نوع از ورق‌های پوشش‌دارمحسوب می‌شوند این نوع ورق در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، ساختمان‌سازی، کشتی سازی و … کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد .

به دلیل ویژگی‌ها و مزایای فراوان ورق‌های گالوانیزه، از آن‌ها در بسیاری از صنایع و بخش‌های تولیدی به صورت گسترده‌ استفاده می‌شود. ورق‌های گالوانیزه در صنعت خودروسازی برای ساخت بدنه و شاسی خودروها، قسمت ‌های داخلی و خارجی خودروها استفاده می شود

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد