رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11905

بازرسی واحدهای صنفی لوازم یدکی خودرو در گناوه

به گزارش یدکی‌رسانه سرپرست صمت شهرستان گناوه از بازرسی مراکز فعال در حوزه لوازم یدکی توسط گشت مشترکی متشکل از بازرسین اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان گناوه خبر داد.

حسین طیبی درباره اجرای طرح شناسه دار کردن لوازم یدکی خودرو اظهار کرد: به جهت مقابله با توزیع لوازم یدکی تقلبی، قاچاق و غیر استاندارد در حوزه خودرو، گشت مشترکی متشکل از بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان گناوه به مدت هر دو هفته یک بار از ۲۰ واحد صنفی لوازم یدکی خودرو بازرسی می‌کنند. و در طی این بازدید‌ها تذکرات و دستور‌های لازم را به انها ابلاغ می‌کنند.

وی ادامه داد: این گشت مشترک به منظور اجرای طرح رصد کالاها و ثبت شفافیت معاملات در سامانه جامع تجارت انجام شد. ثبت اطلاعات مراکز فعال لوازم یدکی خودرو در سامانه جامع تجارت امری ضروری است چرا که از قاچاق کالا و توزیع لوازم یدکی غیر استاندارد و تقلبی جلوگیری می‌کند. به همین منظور وظیفه اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین و اتاق اصناف شهرستان گناوه این است که به تمام واحدهای صنفی لوازم یدکی تحت پوشش خود اعلام کنند که برای جلوگیری از تبعات قانونی، از خرید کالاهای بدون کدرهگیری از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودداری کنند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد