رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11721

قانون علائم تجاری، چالشی جدید

رئیس اتحادیه‌ی فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین الات تهران گفت: در مبارزه با عرضه قطعات بی‌کیفیت به بازار با چالش قانون علائم تجاری روبه‌رو هستیم چرا‌که با اجرای این قانون جرایم و مجازات با یکدیگر تناسبی ندارد.افزایش قیمت خودرو بر افزایش قیمت قطعات یدکی تاثیر‌گذار است. باید از قطعات استوکی استفاده شود که مورد بررسی قرار گرفته باشد.

علائم تجاری، چالشی جدید

به گزارش یدکی رسانه رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین الات تهران در طی مصاحبه ای با خبرنگار خبر خودرو اذعان کرد: صنف قطعات یدکی در مبارزه با عرضه قطعات بی‌کیفیت به بازار با چالش قانون علائم تجاری مواجه است که این مسئله به اداره ۱۳اگاهی مکررا اعلام شده است .

سید احمد حسینی درباره این چالش اظهار کرد: در این حوزه باید جرم و مجازات با یکدیگر تناسب داشته باشد در غیر این صورت شاهد تکرار و گسترش جرم خواهیم بود . برای مبارزه با نقض قانون علائم تجاری باید در ابتدا قانون اصلاح شود و جرم و مجازات بایکدیگر به تناسب برسند.

قطعات استوک گزینه مناسب برای خودروهای وارداتی
رئیس اتحادیه ی فروشندگان قطعات خودرو گفت:قطعات بی‌‎کیفیت معمولا شامل قطعات مصرفی و خودروها‌ی داخلی پر‌مصرف می‌شود.
حسینی تاثیر افزایش قیمت خودرو را بر افزایش قیمت قطعات یدکی را یاداور شد و تصریح کرد که افزایش نرخ ارز بر افزایش عرضه اثرگذار است.

وی در خصوص استفاده از قطعات استوک افزود:قطعات استوک، معمولا قطعات وارداتی و بیشتر مناسب خودروهای وارداتی است.اگر این قطعات قبل از ورود به بازار مورد بررسی قرار گرفته باشد برای خودرو مشکلی ایجاد نمی‌کند در غیر این صورت باعث بروز چال و مشکلاتی خواهد شد.

احمد حسینی ادامه داد: قطعات سالم خودروهایی که به دلایل متفاوت از جمله تصادف مورد اسقاط قرار می‌گیرد، به چرخه مصرف باز می‌گردد.

رئیس اتحادیه ی فروشندگان قطعات یدکی تبدیل قطعات یدکی به کالا ی سرمایه‌ای را تکذیب کرد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد