رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11989

داخلی سازی لنت‌های ترمز ضروری است.

به گزارش یدکی‌رسانه علی رضا نیک‌آئین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، در مقایسه لنت‌ ترمز داخلی و خارجی گفت: لنت‌های استاندارد تولید داخل کیفیتشان قابل قبول است اما در حد نمونه خارجی نیست.

علی رضا نیک آئین اذعان کرد: لنت‌های ترمز داخل که استاندارد لازم را دارد از لحاظ کیفیتی به لنت‌های خارجی نمی‌رسد. لنت‌هایی داخلی که موفق به دریافت استاندارد نشدند چالش و مشکلات فراوانی را برای صاحبان خودرو ایجاد می‌کنند.

وی درباره قیمت لنت داخلی با نمونه خارجی گفت: قیمت لنت داخلی تحت تاثیر رقابت شرکت‌های لنت سازی است . با توجه به شرایط فعلی قیمت معقولی دارد.

نیک آئین وضعیت تقاضای لنت داخلی و وارداتی را اینگونه شرح داد: صاحبان خودرو‌های داخلی خواهان لنت داخلی و مالکان خودرو‌های خارجی تقاضای لنت خارجی دارند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در پایان افزود: لنت ترمز از حساس ترین و پرمصرف ترین قطعات خودرو است و ساخت این قطعه با استاندارد و کیفیت بالا در داخل کشور از الزامات است. با توجه به شرایط دشوار واردات، افزایش تعرفه‌های گمرکی و همچنین وجود مواد اولیه ساخت این قطعه در کشور، ساخت لنت ترمز از ضروریات است.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد