رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=11959

طرح عملیاتی مبارزه با سارقان قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو” در سرار کشور اجرا شد.

به گزارش یدکی‌رسانه طرح مبارزه با سرقت لوازم ، قطعات و محتویات خودرو در ماه گذشته به مدت سه روز در سراسر کشور اجرا شد. این طرح علاوه بر دستاوردهای ملموس افزایش امنیت جامعه نیز به ارمغان اورد.

محمد قنبری، رئیس پلیس اگاهی فراجا گفت: سرقت یکی از معضلات شایع کشور می‌باشد که همواره از نگرانی‌های ملت و ارکان نظام بوده.سرقت نه تنها اثار فردی و اجتماعی بلکه بر احساس امنیت جامه نیز تاثیر منفی دارد بنابراین برای مقابله با این معضل ، توجه تمامی دستگاه‌های مربوطه مورد نیاز است.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی به صورت مقطعی اما در روندی مستمر، در بلند مدت نتایج قابل قبولی خواهد‌داشت.(( طرح عملیاتی مبارزه با سارقان قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو)) نیز بر همین مبنا در ماه گذشته اجرا شد. اجرای این طرح توسط پلیس اگاهی در سراسر کشور به مدت سه روز به طول انجامید. حاصل این عملیات ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تاثیرات مثبت این طرح را خاطر نشان کرد: قطعا این طرح‌های عملیاتی و ضربتی، امنیت اجتماعی و ارامش روانی را در جامعه افزایش می‌دهد. این طرح‌ها در ابتدا به کنترل مجرمان می‌پردازد و پس از ناامن شدن محیط امن سارقان، از جرم پیشگیری می‌کند. در پایان وقوع مجموع سرقت‌ها کاهش می‌یابد. شهروندان نیز سعی کنند نکات امنیتی از جمله تخلیه ماشین از اشیاء محرک سارقان و گران قیمت هنگام خروج از اتومبیل و مجهز کردن خودرو به سیستم‌های امنیتی از وقوع جرم جلوگیری کننند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد