رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12088

اولین جلسه کمیسیون امور اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف تهران برگزار شد

به گزارش یدکی رسانه اولین جلسه کمیسیون امور اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف تهران برگزار شد. در این جلسه حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف و اکثریت اراء برگزار گشت. این جلسه به منظور انتخاب هیئت رئیسه در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ برگزار شده‌است.

در ابتدای جلسه حمیدرضا رستگار به تشریح جایگاه اصناف در فرهنگ کشور پرداخت و گفت: اصناف، اتحادیه‌های صنفی به منظور ارتباط مستقیمی که با مردم دارند، از جایگاه ویژه‌ای در رویدادهای اجتماعی برخورددار هستند.

وی ادامه داد: این مسئله بر اهمیت این کمیسیون تاکید می‌کند. با توجه به پیشینه و عملکرد اصناف دررویدادهای اجتماعی و فرهنگی، عملکرد مثبت این کمیسیون ، پیامدهای موثری به همراه خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تاکید کرد: کمیسیون امور اجتماعی و فرهنگی با بررسی شرایط اجتماعی، تعریف موقعیت فرهنگی و ارائه راهکارهای اصولی و مناسب، می‌توانند مسیر اصولی در اختیار هیئت رئیسه اتاق اصناف قرار دهد.  هیئت رئیسه اتاق امادگی کامل در جهت اهمیت موضوع فرهنگی و ارتقای آن در میان اصناف را دارد.

در پایان این جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون به عنوان دستور کار جلسه انجام یافت. آقایان مهدی باقرپور(رئیس اتحادیه ابزارفروشان تهران) به عنوان رئیس- علی گلشنی(رئیس اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی و اوزالید تهران) به عنوان نایب رئیس و خانم مرجان محمدی(نایب رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجالس تهران) به عنوان دبیر با اخذ اکثریت آرا انتخاب شدند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد