رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12179

اصفهان شاهد فروش مجازی لوازم یدکی بی‌کیفیت!!

به گزارش یدکی رسانه، رئیس اتحادیه لوازم یدکی‌فروشان اصفهان به مردم هشدار داد که از سایت‌های اینترنتی نا معتبر لوازم یدکی تهیه نکنند این لوازم‌ها که در بسته‌بندی‌هایی با ارم و نشان محصول اصلی به فروش می‌رسند عرضه می‌شود. مردم باید در خرید قطعات خودرو با دقت بیشتری عمل کنند چراکه ممکن است این قطعات تقلبی جان افراد را به خطر بیندازد.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی اصفهان گفت: لوازم یدکی‌هایی که در برخی از سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسد، متاسفانه قاچاق و یا تقلبی هستند. مردم نیز بدون اگاهی از این سایت‌ها خریداری کرده و متاسفانه به جای دریافت لوازم یدکی کارامد،وسیله ناکارامد دریافت می‌‎کنند.

محمدجعفر ناظر خاطر نشان کرد:  این لوازم یدکی های تقلبی، که بی‌کیفیت بوده و یا از کیفیت بسیار پایینی برخورد دار هستند، در بسته‌هایی با ارم و برچسب اصلی اما با قیمت پایین تر عرضه می‌شوند. این ابزارها ممکن است به قیمت جان سرنشینان خودرو تمام شود.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی‌فروشان اصفهان، محمد جعفر ناظر افزود: با همکاری سازمان صمت اقداماتی در جهت شناسایی و معرفی برخی از این سایت‌ها صورت گرفته‌است اما شهروندان نیز باید در این امر ما را یاری کنند و از فروشگاه‌هایی که رسمیت لازم را دارا هستند خریداری کنند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد