رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12247

تامین مواد اولیه چالشی برای قطعه‌سازان

به گزارش یدکی‌رسانه علی محمدی مدیر بازرگانی و فروش یک شرکت فناور فعال در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو در مازندران  تامین مواد اولیه را مهم‌ترین چالش این حوزه معرفی کرد و گفت: اگر سهمیه فولاد به شرکت‌های قطعه‌سازی تعلق گیرد بخشی از مشکلات حل می‌شود و همچنین از بانک‌ها توقع حمایت داریم.

علی محمدی گفت: تامین مواد اولیه مهم‌ترین چالش تولیدکنندگان شده‌است. قطعات را با سختی و با مشکلات فراوان از جای جای ایران تامین می‌کنیم.  فولاد جز مهم‌ترین ملزومات در صنعت قطعه‌سازی خودرو است. اگر سهمیه‌ای برای شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو از سوی فولادسازان در نظر گرفته‌شود، بخشی از مشکلاتمان حل می‌گردد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه سرمابه در گردش جزء نیازهای مهم شرکت‌های دانش بنیان است، حمایت‌های تسهیلاتی بانک‌ها بسیار محدود و کوچک است و همچنین شاهد حمایت‌های قابل توجهی نیز نیستیم. علاوه بر این مشکلات با چالش  بازار فروش نیز مواجه هستیم. زیرا محصولات دانش‌بنیان جدید بوده و برای پیشرفت و حضور در اقتصاد نیاز به حمایت دارد.  باید از شرکت‌هایی که در زمینه دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند حمایت شود تا بتوانند به فعالیتشان ادامه دهند.

 

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد