رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12239

تقاضا در بازار تایر افزایش یافته/ یک و نیم میلیون تایر عرضه‌ خواهد شد

به گزارش یدکی‌رسانه، حمیدرضا عبدالمالکی رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران درباره وضعیت بازار در روزهای پایانی سال گفت: در این دوره از زمان تقاضا به شدت افزایش می‌یابد  اما بازار نگرانی برای تامین این تقاضا ندارد و تایر به میزان لازم موجود است. تا پایان سال یک و نیم میلیون تایر عرضه خواهد شد.

حمیدرضا عبدالمالکی گفت: در روزهای پایانی سال و ایام سفرهای نوروزی، تقاضای بازار افزایش می‌یابد. بازار از نظر تامین این تقاضا نگرانی ندارد و تایر به میزان لازم موجود است اما نکته قابل توجه در عرضه ان است که به طور تدریجی توزیع می‌گردد. 

این مقام صنفی بیان کرد: ستاد تنظیم بازار تدابیری را برای جلوگیری از سوءاستفاده در این شرایط اتخاذ کرده‌است. با برخی پلتفرم‌های اینترنتی، مذاکره شده و قرار برآن است خرده‌فروشی تایرسازان از طریق آن‌ها انجام گیرد. مردم نیز می‌توانند تایر را با قیمت مصوب و از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها تهیه کنند.  

عبدالمالکی خاطر نشان کرد: این توافق در روز گذشته  با پلتفرم‌های  «کسبینو» و «تولید ایرانی»  نهایی گشته  و  همچنین به سامانه جامع تجارت متصل شده اند. این تصمیم در تامین و عرضه تایر به روش مناسب و شفاف تاثیرگذار است.  

وی تاکید کرد: مردم نگرانی از بابت تامین بازار نداشته‌ باشند. شرکت‌های تایرساز بارز، کویر تایر، ایران تایر و یزد تایر تصمیم دارند در ایام باقی مانده تا پایان سال حداقل یک و نیم میلیون تایر یه طور مستقیم و اینترنتی عرضه کنند. 

حمیدرضا عبدالمالکی رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران در پایان با خاطرنشان کردن زحمات وزارت صمت در جهت توزیع تایر برای مردم با قیمت مصوب از این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد. 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد