رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12460

از روابط عمومی توقع روابط خصوصی نداشته باشید

به گزارش یدکی‌رسانه، حسن بشارت‌نیا، مدیر روابط عمومی اتحادیه و سردبیر نشریه یدکی‌رسانه اتحادیه در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون‌ها با اشاره به اهمیت و جایگاه کمیسیون‌های اتحادیه گفت: عصاره فضائل صنف را می‌توان در این جلسه دید که بدون چشم‌داشت وقت می‌گذارند و با جدیت در اتحادیه حضور دارند و ما به عنوان روابط عمومی انعکاس دهنده آن هستیم.

این فعال رسانه‌ای بخش صنایع و صنوف خودرویی ادامه داد: وقتی می‌گوییم رسانه منظور تمام شئونات از کتاب و مجله و نشریه گرفته تا پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تارنما را شامل می‌شود و خوشبختانه بسترهای مناسبی در اتحادیه در طول سالیان گذشته فراهم شده که از جمله آن می‌توان به تلگرام، اینستاگرام و یدکی رسانه اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه با توصیه به هریک از اعضای کمیسیون‌ها گفت: برای آن که زحمات اعضای کمیسیون‌ها و همچنین حرف اعضای صنف به خوبی تبادل شود لازمه‌اش اطلاعات درست و صادقانه است که باید در اختیار روابط عمومی اتحادیه قرار گیرد، اگر اطلاعات درست و صادقانه و به موقع به دست اعضای صنف نرسد عملا ما نیز تفاوتی با صدا و سیما نخواهیم نداشت البته ما هر آنچه تجربه و سواد داریم را به کار خواهیم گرفت که این اتفاق رخ نداده و در این راستا به کمک همه اعضا احتیاج است.

حسن بشارت‌نیا با توصیف نقش رسانه گفت: اجازه دهید رسانه مستقل باشیم، جانب‌دارانه صحبت نکنیم و قلم به مزد نباشیم و اهمیت مسئله را بیان کنیم و از روابط عمومی توقع روابط خصوصی نداشته باشید. ما نیز قطعا اشتباهاتی خواهیم داشت اما کمک کنید ان‌شالله موفق خواهیم شد

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد