رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12458

تمامی واحدهای صنفی باید کدشناسه ارائه کنند

به گزارش یدکی‌رسانه قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه میز اقتصادی درباره مبحث کدشناسه کالا وضعیت اجرای آن صحبت کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده و هرآنچه باید مطرح می‌شد، گفته شده است. از آنجایی که اجرای طرح نیز چندین مرتبه، تمدید شده بنابراین تمامی واحدهای صنفی ملزم به همکاری و اجرای نکات گفته شده هستند.

قاسم نوده فراهانی درباره کدشناسه کالا اظهار کرد: در چند سال  اخیر مباحث لازم درباره کدشناسه کالا مطرح شده است و اطلاع‌رسانی مطالب صورت پذیرفته بنابراین واحدهای صنفی باید خودشان را ملزم به ارائه کدشناسه کالا و فاکتور رسمی بدانند.

نوده فراهانی بیان کرد: باید تاکید کنم که کالای بدون شناسه، به نام کالای قاچاق معرفی می‌شود در نتیجه تمامی واحدهای صنفی و تولیدکنندگان و واردکنندگان توجه کنند که باید کدشناسه کالا را در فاکتور ثبت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه مباحث لازم گفته شده همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص شناسه دار کردن کالا به طور کامل صورت پذیرفته و درنهایت این طرح چندین مرتبه، تمدید شده است تمامی واحدهای صنفی باید در مسیر حرکت اجرای طرح شناسه کالا همکاری کرده و مسائل گفته شده را رعایت کنند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد