رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12590

جلسه کمیسون فرهنگی، اجتماعی اتاق اصناف تهران برگزار شد

به گزارش یدکی‌رسانه به نقل از اتاق اصناف تهران، جلسه کمیسون فرهنگی، اجتماعی اتاق اصناف تهران با حضور حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه و اکثریت اعضای این کمیسیون به ریاست مهدی باقرپور در محل برگزاری کمیسیون های این اتاق روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ تشکیل شد.

در این جلسه حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران با استقبال از ارایه طرح کمیسیون در خصوص تقویت و افزایش کارآیی کانال های خبری و ارتباطی اتاق اصناف گفت: مهمترین گام برای پیشرفت در هر سیستمی، داشتن یک برنامه جامع است که می تواند مقدمه ای برای تحول و برداشتن گام های بعدی باشد.

رستگار با تاکید بر اینکه اصناف برای پیشرفت نیازمند ترسیم یک چشم انداز بر اساس تعیین برنامه ها و اهداف کلی می باشد گفت: اگر می خواهیم طعم موفقیت را در اصناف بچشیم باید اهداف مان معین و برنامه های مان نیز برای دستیابی به اهداف تعیین شده مشخص باشد؛ لذا کمیسیون پژوهش و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به دلیل نفس وجودی خود می توانند هیئت رئیسه را در این مهم یاری رسانند.

وی بر مهندسی بهره وری تاکید کرد و گفت: با مهندسی بهره وری و برنامه ریزی می توانیم سال ۱۴۰۲ را به سال شروع تحول گرایی برای اصناف تبدیل کنیم که این امر نیازمند حرکت گام به گام و تدریجی، جلوگیری از تکرار آزمون و خطا و استفاده از تجربیات گذشته در قالب داشتن یک برنامه مدون می باشد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران همچنین با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در مطالبه گری اصناف بیان کرد: ساختارسازی و مطالبه گری دو مقوله مهم اصناف می باشد که آنها را به حق و حقوق شان می رساند؛ لذا باید این دو مهم فرهنگ سازی شود که آن هم با هم افزایی تمامی اصناف بویژه از طریق افزایش آگاهی ها و اطلاعات آنها به وسیله ارتقای کانال های اطلاع رسانی اتاق اصناف تحقق می یابد که مسلما هیئت رئیسه در این مسیر هم گام کمیسیون خواهد بود.

یادآوری می شود در این جلسه طرح کمیسیون مبنی بر ارتقای کانال های ارتباطی، خبررسانی و توسعه پایگاه خبری اتاق اصناف با تمام جزئیات ترسیم شده به اطلاع عضو هیئت رئیسه رسیده و مورد بررسی قرار گرفت.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد