رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12599

جلسه کمیسیون حل اختلاف و تشخیص اتاق اصناف تهران روز سه‌شنبه تشکیل شد.

به گزارش یدکی‌رسانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ جلسه کمیسیون حل اختلاف و تشخیص اتاق اصناف تهران با حضور عبداله اقبالی، رئیس کمیسیون، حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و اکثریت اعضاء در محل امور کمیسیون های اتاق برگزار شد.

در این جلسه حمیدرضا رستگار، عضو هیئت رئیسه اتاق ضمن اشاره به اهمیت تصمیمات کمیسیون حل اختلاف و تشخیص در گره گشایی کار اتحادیه ها گفت: با توجه به اهمیت تصمیم گیری های این کمیسیون و پیامدها و واکنش های مختلف نسبت به آن، اعضای کمیسیون باید نهایت دقت و تلاش خود را به جهت کارشناسی و بحث های تخصصی و اصولی در امور محوله داشته باشند.

رستگار با تاکید بر اهمیت ساماندهی رسته های صنفی و مورد توجه قرار گرفتن این موضوع از سوی کمیسیون حل اختلاف و تشخیص گفت: باید رسته های مختلف و پراکنده، جذب و به اتحادیه های مربوطه اضافه شوند؛ چرا که متاسفانه انجمن های مختلف که کارشان دور زدن قانون است به عناوین گوناگون در پی این رسته ها هستند در حالی که هیچگونه صلاحیتی برای این کار ندارند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران تاکید کرد: زمانی که اتحادیه های صنفی می خواهند رسته ای را ایجاد کنند باید چاره اندیشی های لازم و کارشناسی های تخصصی و اصولی انجام گیرد؛ ضمن اینکه هیئت رئیسه تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار می گیرد.

لازم به ذکر است در جریان این جلسه اعضای کمیسیون برخی نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مورد نظر خود را در ارتباط خروجی مطلوب و مفید عملکرد و تصمیمات کمیسیون ارایه کردند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد