رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=12513

اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور درباره صدور صورتحساب الکترونیکی

به گزارش یدکی‌رسانه،در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، همانگونه که قبلا در اطلاعیه شماره (۴) این مرکز اعلام گردیده، ضرورت دارد مودیان محترم مالیاتی جهت صدور صورتحساب الکترونیکی شناسه کالا یا خدمت که عددی ۱۳ رقمی می‌باشد را به تفکیک هر ردیف صورتحساب مربوط به هر کالا یا خدمت درج نمایند؛ لذا موارد زیر مورد تاکید قرار می‌گیرد:

شناسه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود. راهنمای دریافت شناسه کالا و خدمات در درگاه سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی Intamedia.ir، بخش پایانه ­های فروشگاهی و سامانه مودیان بارگذاری شده است.
کلیه مودیان می­توانند جهت اطلاع از فهرست شناسه کالا و خدمات دارای نرخ مالیاتی، به نشانی stuffid.tax.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به دریافت فهرست مذکور حسب نیازمندی‌های خود اقدام نمایند. وضعیت شمولیت ارزش افزوده و نرخ مرتبط در نشانی فوق توسط دفتر فنی و مدیریت ریسک مالیاتی تعیین و برای هر کالا و خدمت به تفکیک درج شده است. بر اساس ساختار شناسه کالا و خدمات هر گروه کالایی یا خدمات، دارای یک شناسه عمومی و ذیل آن شناسه‌های اختصاصی می‌باشد و تا زمان عدم درج شناسه اختصاصی کالا و خدمت در درگاه مذکور (stuffid.tax.gov.ir) مودیان می‌توانند از شناسه عمومی کالا/خدمت درج شده در درگاه فوق استفاده نمایند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد